Summa sidvisningar

onsdag 1 augusti 2012

Dag 558

Så, onsdag var det idag å dagen har varit bra. Jobb som vanligt mellan 8 - 13 vilket e sååååå skönt! Det gör att tiden kommer flyga förbi lite lättare, efter denna veckan e slut så e det bara 3 veckor kvar å sen hoppas jag på lite ledigt faktiskt....
Andreas har fått jobb vilket e så jäkla underbart, visst jag tycker lite synd om honom då det inte alls e vad han vill jobba med men det är lite inom vårt område och det är ett jobb som ger honom en fot innanför dörren på ett bra företag å när det väl dyker upp relevanta tjänster inom vårt område på företaget så är chanserna större att han har en chans att få dem =)
För min del så ringde ett företag idag, det var från den intervjun jag var på för en vecka sen ungefär i Helsingborg, det är just den tjänst jag e mest intresserad av å de ringde som sagt nu ikväll och de vill träffa mig igen så jag blev själaglad =) Hoppas verkligen på detta!
Utöver detta så har d varit en skön dag, lyckades ju självfallet somna idag igen i soffan MEN jag blir duktigare å duktigare =) Idag somna jag vid 16: 50 å 17:45 ringde telefonen om jobbet så det blev strax under en timme och jag blev ju klarvaken då de ringde så d känns bra å ikväll ska jag lägga mig i tid, så e det bara för det här funkar inte. Jag e så sjukt trött! Eller så beror min trötthet på att alla spänningar jag haft hela sommaren, nu börjar släppa. Spänningarna berodde ju just på jobbsituationen och att Andreas inte hade nåt på gång alls. Nu när han fått jobb så släppte nog en hel del för min del för nu slipper jag pressen att söka som en dåre utan nu kan jag slappna av och låta saker få ta sin tid och har jag inget jobb innan månaden e slut så är det ingen fara för Andreas har jobb å därmed är vi räddade ekonomiskt. Känns som min trötthet har sitt ursprung i detta så inte konstigt jag e trött =)
Jag hade dessutom härligt sällskap i soffan:
myspys på hög nivå kan jag be å få tala om =) Finns inge bättre i min värld än å få umgås å mysa med min lille fine kille, gospojke nr 1!

Matmässigt har d också vart en bra dag som började med min gröt som frulle för 3 poäng å sen kom det en fika på tåget hem:
Detta var inte meningen egentligen men de debiterade dubbelt igår så detta var vad jag skulle haft igår så det var "gratis" å valde att ta min fika å istället ändra på maten under dagens lopp å även resten av veckan så det går finemang å gott var d =) 12 poäng för muffinsen å 1 poäng för kaffet.
Dagens lunch blev sen å d blev samma som gårdagens middag:
wok med fitnessnudlar, grönsaker, kyckling å sås på sweet chili samt jordnötssmör för 7 poäng =)
Sen blev d en enkel middag:
One Meal gröt med havregryn samt en msk jordnötssmör nerrört i å det var NAM samt 9 poäng å på detta har d blitt kaffe för ytterligare 5 poäng å jag landar på 37 poäng å nyttjar 10 poäng från veckobonusen =)

Motionsmässigt har jag varit lat idag =) Hehe, nej jag hade planer på en mycket kort joggingrunda men kroppen e så jävla trött idag så jag väljer å vila å ta igen d resten av veckan istället så det blir finemang.
Dock har jag ju gått en hel del ändå, till å från jobb är det ändå 40 min i ren promenad så det ger mig 2 AP å det e bättre än inget alls.

Totalt: 37 poäng
Motion: 2 AP
AP totalt: 15 st
Veckobonus kvar: 6 poäng

Tjingeling!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar