Summa sidvisningar

tisdag 28 augusti 2012

Dag 580

Då får vi blogga ikapp lite... Torsdag e näste man till rakning å dagen spenderades på jobb där Akkas största kund, deras fraktsedlar går direkt in i handdatorn men detta strulade på vår sida å när det inte går å scannas dessa fraktsedlar resulterar detta i det här:
en jävla massa papper..... Som alla ska scannas, one by one...
Så nu vet ni vad jag sysslade med denna torsdag =)
Efter jobb blev d till å åka hem å sen åka å handla med mamma så inte en jätte händelserik dag men helt okej =)
På torsdagar e Morgan å papp bästisar för pappa får sprillans ny skinka då det handlas....

Matmässigt gick d bra tycker jag, började med min frulle på gröt å frukt för 3 poäng å sen blev d en lunch som bestod av grovbröd för 7 poäng å sen makrill i tomat för 4 poäng.
Kvällens middag blev en favorit i repris:
kyckling för 5 poäng, sås för 1 poäng, pasta för 6 poäng å majs för 1 poäng, mumma!
Inklusive kaffe så landade jag på 29 poäng vilket jag e nöjd med =)

Motionsmässigt så blev d lite i alla fall å det landade på så mycket som 3 AP å det känns helt okej =)

Totalt: 29 poäng
Motion: 3 AP
AP totalt: 0 st
Ingen veckobonus

Tah tah!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar