Summa sidvisningar

torsdag 16 augusti 2012

Dag 573

Då hade vi torsdag å det har väl vart en skön dag som helhet tycker jag, dagen började pissigt men d positiva var att jag fick extra motion av att jaga runt på stationen för att biljettmaskinen på den sidan jag skulle ta tåget från inte funka.... Jag våga inte chansa att konduktören skulle va på gott humör så jag stressa över på andra sidan, ladda kortet å köpte biljett, sprang tillbaka å hann se tåget köra därifrån. Utan mig.
Gick hem å sura i ca 15 min innan jag gick till tåget igen så blev en halvtimme sen men har ju flex så ingen direkt stress men bara surt som helhet...
Annars har d vart bra, jobb flöt på å kl 13 så hände detta:
tydligen var jag på möte utan å veta om det =) Nåja, detta gällde han jag jobbar för men men tyckte väl d va tyst i telefonen....
Efter jobb va d att åka hem å åka till mamma för å sen åka å handla för veckan å jag fick köpt en ny kaffekokare så nu slipper jag min lilla söta kaffekokare =) Den har tjänat oss bra men den e lite seg så fort det är mer än en person som ska ha kaffe....

Matmässigt så ja.... Både ja å nej, jag har inte ätit skit idag så det e jag stolt över men ja... Jag har d lite kämpigt med motivationen känner jag. Jag e less, har noll lust å va duktig just nu men vill ha resultat så jag tvingar fram motivation vilket jag vet kan straffa mig i slutändan...
Men som sagt, jag har kämpat på å frulle blev min gröt å frukt för 3 poäng å sen blev lunchen en nödlösning för jag var så less på OneMealgröt å tomatsoppa så d blev:
hittade rågbröd i frysen som jag tog å valde duoval på brödet för 7 poäng, smör för 4 poäng å sen hade jag tänkt skinka (på jobb bjuds d på frukost så smör, ost, skinka å sånt finns MEN så klart var där ingen skinka idag.... SÅ jag tog salami å ost som båda är dåliga val i mina ögon, osten e värst men men jag skiter i det om jag ska va ärlig. Det e bättre än en måltid från McDonalds!
Lunchen gav mig 15 poäng å sen så blev d köpt middag från Maxi:
kycklingspett, duoval 5 poäng, sweet chilisås för 2 poäng, salladen innehöll fetaost, oliver å avocado som ger den 3 poäng å på detta kaffe för 5 poäng å jag landar på 33 poäng å nyttjar 7 AP vilket jag inte e så nöjd med men samtidigt, jag orkar inte bli sur. Det får gå som det går. Känner mig pluffsig å fet av nån anledning som jag inte gillar. Visst, jag ahr ätit mer än jag brukar just nu men jag har svullat värre vid andra tillfällen å aldrig kännt mig så här pluffsig....

Motionsmässigt så e jag nöjd, vakna med halsont vilket jag inte gillar MEN tack vare att tåget strula med mig så fick jag mer motion än jag hade fått normalt sett hade fått så det e jag faktiskt glad för nu i efterhand så mitt knatande har gett mig 5 AP vilket känns skönt.
Sen cykla mamma ner till oss i morse å hämta jycken å lät cykeln stå så jag cyklade hem den åt henne å där fick jag 1 AP till så jag landar på 6 AP idag vilket känns bra.

Totalt: 33 poäng
Motion: 6 AP
AP totalt: 9 st
Ingen veckobonus

Bye!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar