Summa sidvisningar

lördag 11 augusti 2012

Dag 567

Så, freeeeeeeeeeeedag! Å satan (pardon my french) vilken fredag....
Igår när jag var på väg hem från jobb så plinga telefonen å där var en glad å härlig tjej i andra änden av luren som ville jag skulle komma på jobbintervju i morgon (alltså idag =P). Jag hade sökt en tjänst på det här företaget för ett par veckor sen å fick en positiv feedback på min ansökan där hon sa att de inte börjat gå igenom ansökningarna än men att hon blev så imponerad av min viktnedgång (jag har emd det i mitt personliga brev, berättar kort om min viktresa då det är en stor del av vem jag är nuförtiden samt det tar upp en stor del av min vardag) och ja, hon tyckte bara det var en härlig del att läsa. Tänkte inte mer på det men nu hade d ändrat sig lite och de plockade in lite folk i förväg för en helt annan tjänst.
Sagt å gjort så tackade jag ja till att komma dit idag kl 16 å på vägen till intervjun träffade jag på två små muppar som höll mig sällskap en bit på vägen. De bara stod där lite casual på Malmö C:
nu var de inte lika fullt så sociala som ni ser på bilden =) Vi pratade också, bara så ni vet men jag tyckte bara de var så söta, lilla Emma, min kompis å hennes goa mamma, Catta. Men det e väl så man säger, sådan mor, sådan dotter? Kunde bara inte låta bli å ta denna bild, hoppas ni förlåter mig Emma å Catta =)
Efter att vi sa adjö då de gick av tidigare än mig så satte jag mig å läste Metro å fick kämpa för å inte tjuta av lycka då jag såg följande:
ALF IS BACK BABY!
Ja okej, detta var kanske inte direkt fokuset just så back to the jobbintervju =) Mötet gick riktigt bra tycker jag, vi skratta å pratade å det var verkligen avslappnat å kändes ruggigt bra, hann knappt komma hem så plinga telefonen igen å de vill ha mig på en andra intervju redan på måndag igen så.... YAY!
Sen blev d slapp med OS där jag å ANdreas tillsammans med mamma å pappa fick se de goa grabbarna i blå gult spela sig till en OS final så det har helt enkelt varit en helskön fredag!

Matmässigt har d också varit en helskön fredag =)
Frulle som vanligt min gröt å frukt för 3 poäng å sen blev d samma lunch som igår, tänker inte posta nån bild för ni vet vid d här laget hur min smått läbbiga One Mealhavregrynsgröt ser ut =) 6 poäng för den å på det hela kaffe för 6 poäng.
Kvällens middag blev en fiiiin middag, eller det som jag anser vara en goood belöning efter en bra dag:
Graffiti Cafés gooooda kycklingsallad, dock tyckte jag deras rostbiffssallad va snäppet godare men detta va också gott =) 12 poäng för salladen inklusive gräddfil som dressing å jag skippade den bakade potatisen som egentligen hör till för jag blir så mätt på bara salladen å DET e ovanligt tycker jag då man beställer sallad.
Nu hemma så blev d lite vatten å mina gooooda körsbär, de har blivit min "choklad" numera å jag kommer fortsätta med det tills de är ute ur säsong, gäller å passa på =)
Landar på 27 poäng idag å går över med 1 poäng.

Motionsmässigt har det blivit en hel del promenader både här och där å jag landar på 4 AP för idag. Jag hade siktet på 5 AP men jag e nöjd med 4 också för jag e heeeeeeeelt slut å jag hade kunnat trycka in ett AP till men valde å ta igen d i morrn istället =)

Totalt: 27 poäng
Motion: 4 AP
AP totalt: 28 st
Ingen veckobonus kvar =)

Toodles!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar