Summa sidvisningar

fredag 17 augusti 2012

Dag 574

Ja du. Fredag. Ingen bra dag.
Hade velat sluta där men d hade blivit en onödigt kort inlägg...
Jobb på dagen, sluta tidigt pga känningar av gallsten å våga inte chansa på att d skulle stanna vid känningar då jag körde bil idag. Har INGEN lust å sitta bakom ratten med smärta i magen...
Dock va jag tvungen å fota en ny kollega på jobb innan jag åkte hem:
Herr H gick på semester i onsdags så han fixade en ersättare.... Till skillnad från herr H är ersättaren väldigt tystlåten å tillbakadragen men han kommer väl överens med L & L som också jobbar i receptionen =)
Sen blev d till å brumma hem i silvriga faran å upp till mamma där Morgan busat å lekt hela dagen å sen kom pappa å jag hjälpte dem lite hemma innan d blev lite ärenden i Helsingborg.
Sen hem för å invänta Andreas å vi valde å köpa middagen ikväll å därmed blev d även premiär för å lämna Morgan ensam hemma i den nya lägenheten. Han e ensam till å från för att han inte ska tappa att kunna va ensam men vi har inte hunnit göra det sen vi flytta å idag var d premiär å han klarade sig med bravur! 5 små gläfs då vi låst men sen var det tystnad som gällde. Han hade en tendens å yla ibland i gamla lägenheten så jag var så stolt över honom att d gick så bra å d betyder att han hittat sitt hem igen efter flytten. Min lille kille e inte ett stort fan av stora förändringar å ville han skulle känna in sig i det nya hemmet innan vi kasta honom ut i att vara ensam ibland =)
Överlag en helt okej dag men nja. Jag e inte på topp den här veckan känner jag. Trött, tjurig, dåligt humör å faktist jävligt less på å va duktig just nu.

Matmässigt så ja. Nej.
Jag e som sagt äckligt trött å less på d mesta just nu. Pallar inte va duktig men kämpar för å vara det för jag vet att slappa hjälper inte situationen. Jag vet vart jag vill å slapp å trams får mig inte att nå mina mål. Detta är MITT år fan ta mig! Blir bara så sur att jag håller på å tramsar så här. Idag har d blitt trams å d blir trams i morrn också men sen, fan ta mig, det måste bli skärpning av gigantiska portioner nu.
Frulle, gröt å frukt, 3 poäng.
Lunch:
kyckling, duoval 6 poäng. Sallad med feta, oliv å avokado bl.a. för 3 poäng å sen en bit choklad för 3 poäng samt kaffe för 4 poäng.
Middag:
detta e nått jag dividerat med mig själv om heeeeeeeeeeeeela dagen. Ska jag eller inte? Jag har hunnit växla mellan ja å nej säkert 73947563849657 gånger sen kl 12 idag men nej. Jag var svag. Jag gav efter. Men jag gav inte efter för att jag tyckte synd om mig själv, jag gav inte efter för att jag tycker jag varit duktig, jag gav inte efter för att jag e sur, glad eller dum. Jag gav efter för att jag valde det. Jag vet konsekvensen. Jag sitter inte å dömer mig själv, slår på mig själv eller liknande. Känner mig inte äcklig men ja. Onödigt men samtidigt så ja... I have had better days.
Här sluta jag räkna poäng för nu blir d minus på kontot.... Det blir trams idag å d blir trams i morrn med då det e kräftskiva å firande av två vänner som fyller 30. Kanske hittar jag min gnista att tagga till på söndag. Kanske inte. Dock är det sista alternativet inget alternativ.

Motionsmässigt så ja. Nej.
Ont som fan av träningsvärk efter d lill, fjuttiga av träning jag gjorde i onsdags å idag har jag rört mig bra mycket mindre då jag kört bil till å från jobb men trots det tycker jag mig tycka att jag lyckats få ihop ca 3 AP idag.... Alltid nåt men d hjälper inte.

Totalt: ???
Motion: 3 AP
AP totalt: minus på kontot....
Ingen veckobonus.

SKIT!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar