Summa sidvisningar

onsdag 15 augusti 2012

Dag 572

Då var det onsdag å dagen har varit upp å ner faktiskt...
Rätt rastlös dag på jobb men d beror ju på att jag vet att jag slutar snart men vet inte när, jag hade inte fått nåt svar om jag får sluta på fredag eller om jag får sluta som avtalat, den 24. Det blev den 24.... Blev rätt besviken å det dröjde fram tills ikväll innan jag fatta varför jag var så.... Sugen hela tiden! Sugen på allt i matväg, precis som jag hade hål i magen å d va som sagt först ikväll som jag hajjade till. Det var ju pga beslutet att jag inte fick sluta nu på fredag för å börja mitt nya jobb på måndag.
Det har varit en kamp kan jag säga! Men, tycker jag klarade mig lindrigt undan å dagen har som sagt varit blandad av känslor men för d mesta glad å trevlig dag ändå =)

Matmässigt så ja, det har varit en kamp å d blev inte bättre av att jag igår åt en bit choklad å lite jordnötssmör också....
Som sagt så har d varit en kamp idag men jag tycker jag klarade mig bra. Det var äckligt nära att bli kaloribomb till muffin å pizza men jag stod emot. Jag fick gotta mig igår å det räcker, bara för att jag e irriterad å sur så ska inte humöret för vinna, jag gjorde mina val igår å idag är det seriöst som gäller.
Började dagen med min gröt på 3 poäng å frukt som vanligt, lunchen blev en kombo av rester:
mina rostade grönsaker från i söndags, en wienerkorv från i lördags å tomatsoppa på det som gav 4 poäng.
På det har d blitt 6 koppar kaffe för 6 poäng å kvällens middag som va äckligt nära å bli en pizza blev:
kebabsallad. Jag va så sugen å hungrig att jag glömde fota men d va gott å jag mår bättre av att veta jag valde rätt av två mindre bra val.... Kebabsallad e inte så farligt men eftersom det inte stod på dagens meny så faller den under kategori dåligt så jag e nöjd ändå =)
Jag landar på 31 poäng å nyttjar 5 poäng av mina AP då min lilla chokladbit å jordnötssmör tog d sista av min veckobonus...

Motionsmässigt så var jag allt annat än taggad, men jag gav mig fan på det. Började promenera nu ikväll. Andreas behövde Proviva å smör så jag gick å köpte d. Kände jag behöver gå mer så jag gick, efter ett tag började jag snegla på d jag hade i handen:
å jag tänkte..... Träningsredskap? JUPP! Så här ser ni kvällens hantlar =) Körde lite armar medans jag gick, stannade till å gjorde utfall (30 st på varje ben) sen blev d squats (30 st) å situps 50 st. Kan säga mina ben å röv känns just nu! SÅ trots motigheter så lyckades jag ändå kamma hem 7 AP å DET e jag jävligt nöjd med!

Totalt: 31 poäng
Motion: 7 AP
AP totalt: 10 st
Ingen veckobonus

Hejdå!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar