Summa sidvisningar

lördag 4 augusti 2012

Dag 560

Då var d fredag å vilken fredag... Full rulle!
Jobb på förmiddagen där d blev å kasta sig iväg mot Helsingborg där jag hade en jobbintervju, del 2 faktiskt. De ringde ju från en av mina intervjuer jag hade för en vecka sen å ville träffa mig igen å ja.... Självförtroendet å humöret va på topp för jag fick börja dagen med en rolig överraskning:
Jag har erövrat ytterligare ett plagg från min gamla garderob! Denna tröjan köpte jag i Stockholm 2004 å jag har inte använt den sen 2005 så jag var superglad att den passa igen! Detta är nämligen storlek 36/38 (storlek S)! Jag börja med å prova min fina gula skjorta som e storlek 40 men den satt inge vidare, väldigt löst å pösigt vilket var roligt för en gångs skull =) SÅ jag tänkte, äh jag testar denna träjan istället å den satt BRA! Jag blev så lycklig för jag älskar den, älskar älskar älskar den så d ska bli så kul att få använda den igen =)
Så, kläderna gav mig ett glatt humör för intervjun men usch vad hemskt d kändes... Jag e inte nöjd med min prestation alls.... Vi hade ju redan diskuterat jobbet så nu ville chefen se vem jag var å jag kände bara att min presentation var urusel.... Jag e sämst på å sälja mig själv men men, kan ju bara hoppas att jag lyckades pricka rätt nånstans å de ska ge svar i början av nästa vecka så vi får se...
Jag kanske taggade för mycket, jag hade med mig mina skolgrejer, kompendium från transportkunskapen för å läsa lite på tåget ifall de ville testa mina kunskaper.
Nåja, kan inte göra mer nu så hoppas bara d gick bra å jag gav ett bra intryck.
Sen blev d till å åka hem å fick mig en 2 timmars tupplur vilket va såååå gött å sen speedhandling på Maxi! Min tajming va urusel så jag kom in i butiken 15 min innan de stängde så jag rusa på som Roadrunner *MEEP MEEP* å fick faktiskt veckohandlat på 14 min! 21:59 hade jag betalat så d va gött =)
En skön fredag på sätt å vis men ändå nervig så vi får se...

Matmässigt har jag ätit mer än jag tänkt men d va gott å jag e stolt över mina val =)
Frulle blev min gröt för 3 poäng å sen kom min lunch på tåget mot Helsingborg å d blev samma som gårdagens middag:
detta blev 7 poäng å mumma!
Efter intervjun blev d en liten fredagstreat:
Rostbiffsallad på Graffiti! Fy bubblan vad gott det var! 12 poäng för detta å så jäkla värt varenda tugga, mättande å gott, Graffiti får aldrig gå i konkurs!
Efter middagen kände jag för en liten fika å ja jag kände samtidigt att jag borde låta bli för jag har fikat 2 gågner redan denna veckan men jag tror det e gallstensanfallet för nån vecka sen som skrämde mig lite å jag äter hellre lite mer å går ner i vikt lite långsammare så jag slipper riskera ett anfall till.
Så det blev fika:

latte å muffin för 14 poäng samt ytterligare kaffe under dagens lopp som helhet för 5 poäng å jag landar på 41 poäng å nyttjar d sista av min veckobonus plus lite AP =)

Motionsmässigt har d blitt en hel del knatande vilket känns bra.
Har lyckats gå för hela 4 Ap vilket jag e väldigt nöjd med, satsade på 5 men jag e nöjd med 4 =)

Totalt: 41 poäng
Motion: 4 AP
AP totalt: 10 st
Ingen veckobonus =)

MEEP MEEP!!!





2 kommentarer:

  1. Fy sjuttsingen vad du är liten nu! Hade jag inte följt dig på bloggen hade jag knappt känt igen dig på stan... Superstolt över dig är jag :-)

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket =)Det börjar äntligen ta sig *hehe* nej men skämt åsido, vet det hänt mycket men i mitt huvud så är det så här jag alltid sett ut även om sanningen var den motsatta. Det har ju gjort att allt innan det här stadiet har ju jag inte sett. Jag har inte tyckt där e nån superskillnad direkt men det e nu jag börjar känna å se det själv så det e spännande att hjärna å kropp äntligen börjar komma ifatt varandra =)
    KRAM!

    SvaraRadera