Summa sidvisningar

tisdag 28 augusti 2012

Dag 581

Då var d fredag å d var min sista dag på Akka, kändes så konstigt men samtidigt skönt å jag hade inte ens något emot att den största kunden de har, att deras fraktsedlar fortfarande strulade så dagen blev som igår:
papper....
Sen hittade jag ett å annat guldkorn:
tyckte d var ett kul ord å ja, jag vet. Jag är barnslig =) *hihi* muff....
Tack för denna sommar Akka!
Fick även en fin present som chefen sa, han va ite i goooood tid med att slå in den:


JÄTTEFIN!
Sen hade jag fått paket....

hmm....
tadaaaaa! Ser ni hur snabb den e?

Matmässigt så ja.... Idag lägger vi Viktväktarna på hyllan =)
Mina föräldrar ville fira brodern som fyllde år så det blev:


Grillbuffé på Tegel (som jag blev besviken på, inte så gott som det såg ut tyvärr så d blev att jag knappt åt upp den portion ni ser på bild)
Sen mumma tårta å kaffe =)

Motionsmässigt blev d inte så mycket men jag e nöjd ändå =) Lite strö promenad hit å dit men inget jag räknar för d känns så futtigt så d blir nya takter nästa vecka!

Totalt: Jättemycket poäng
Motion: 0 AP
AP totalt: 0 st
Ingen veckobonus

Happy birthday to Tobbe....






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar