Summa sidvisningar

onsdag 22 augusti 2012

Dag 579

Då var d onsdag å dagen har varit bra, lite ont fortfarande i magen men d blir mindre å mindre å jag vet att hade jag bara varit hemma å vilat så hade d vart borta nu men men =)
Dagen spenderades på jobb å idag fick jag en fraktsedel med gods jag gärna hade snott med mig hem:
2 pall marsipan =) Hade varit i himmelriket *haha*
Efter jobb blev d lite slapp hemma innan jag begav mig mot mamma å pappa för å hämta jycken samt kolla på Halv 8 hos mig =)
En skön dag!

Matmässigt e jag också nöjd, eller ja, VÄLDIGT stolt faktiskt =)
Frulle blev min gröt å frukt för 3 poäng å sen blev lunchen:
4 grova mackor med smör å skinka samt lite grönsaker till d för 14 poäng å kvällens middag blev samma som igår, tacopaj för 12 poäng.
Sen kommer stunden som gjorde mig stolt, jag skulle handla mjölk åt mamma å på väg till affären så kände jag att jag va sugen på typ kakor, choklad å massa annat onyttigt å kände att jag gör det! Men väl i affären så fastna mitt öga på detta:

Jag kände att detta hade nog fan varit godare! SÅ detta blev till följande efterrätt:
GUDOMLIGT GOTT! Vill ni veta nåt ännu bättre? Jag hade tänkt ta hela kesella burken men väl där att hälla upp i tallriken så valde jag att bara ta hälften å d va så sjukt gott! 6 poäng för detta å sen blev d kaffe för 3 poäng å jag landar på 38 poäng idag å d känns grymt gött! Vägde mig dessutom idag, 74,7 å det gjorde mig inte sur heller för jag vet att detta e vatten å 1,7 kg gråter jag inte över för jag vet att d fixar jag på ett kick, det tar max 2 veckor å skala bort igen å snart börjar nya jobbet som innebär ca 80 min cykling varje dag å det e jag sjukt pepp för!

Motionsmässigt e jag också nöjd, tog en rejäl promenad på ca 35-40 min som gav mig 3 AP så d känns riktigt nice, tog större delen av promenaden själv utan jycken som har en tendens å slöa lite =) Å sen resten på väg hem med jycke som tyckte jag gick lite för fort....

Totalt: 38 poäng
Motion: 3 AP
AP totalt: 0 st
Ingen veckobonus

Toodles!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar