Summa sidvisningar

onsdag 22 augusti 2012

Dag 578

Då tar vi tisdagen som spenderades på jobb men jag hade rätt ont hela dagen faktiskt =( Inge vidare kul men bara å bita ihop för d släpper snart förhoppningsvis =)
Efter jobb blev d å åka hem för å hämta jycken som varit hos goda vänner i Landskrona å deras jycke Shelby så Morgan å Shelby hade busat å haft d mys pys hela dagen =)
Väl hemma valde jag å slappa lite, laga middag å låta Morgan få vila lite innan vi gick på långpromenad så matte fick sin motion för dagen =)
Hos mamma å pappa passade jag på å va elak mot Morgan:
Att detta ska va så hemskt, jag fattar inte....En skön dag trots ont i magen.

Matmässigt så gick d bra trots jag äter mer fritt.
Frulle blev gröt för 3 poäng å lunchen blev i sin enkelhet 3 mackor med makrill i tomat samt lite frukt för 11 poäng.
I Landskrona, innan jag hämta skrutten blev d en latte å muffin på Espresso House för 16 poäng å kvällens middag blev en favorit i repris:
Tacopaj =) Denna portion blev 12 poäng å sen ytterligare 2 koppar kaffe som gav mig 2 poäng å jag landar på 44 poäng vilket jag e nöjd med =)

Motionsmössigt så knatade jag på rätt bra tycker jag med tanke på att när jag kör bil försvinner 50 minuters motion som ingår i vardagen då jag pendlade så jag tvingar ut mig sj varje dag till minst 30 min å idag blev d 35 min rask promenad som gav 3 AP å d känns bra =)

Totalt: 44 poäng
Motion: 3 AP
AP totalt: 0 st
Ingen veckobonus

Bye bye!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar