Summa sidvisningar

måndag 2 juli 2012

Dag 524 (Dag 100)

Då bloggar vi om torsdagen som spenderades på jobb, en skön dag med massa nya kunskaper å jag känner att jobbet sakta men säkert hittar sin plats i lilla hjärnan så d känns gött :)
Efter jobb blev d å åka hem, veckohandla å sen fortsätta flyttandet :)

Matmässigt så gick d som vanligt si så där eftersom jag går på känn men d känns ändå bra trots jag inte hållt mig till den vanliga regimen. Blev ju gröt som vanligt å sen kaffe på jobb, lunch blev några grova mackor å frukt å sen en lat men ack så god middag nämligen färdiggrillade å marinerade kycklingspett å till d färdig potatissallad med vitlök. Efterrätt blev körsbär, behöver jag säga NOM?

Motionsmässigt blev d en bra dag också, en massa knatande gav 5 AP så d känns lovely!
Middagen var fan d bästa med dagen!
Toodles!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar