Summa sidvisningar

onsdag 4 juli 2012

Dag 529

Då bloggar vi om tisdagen å denna dagen började allt annat än kul! Vakna vid 4 snåret av en mardrömslik huvudvärk, på gräns mot migrän för vanliga tabletter bet knappt å illa mådde jag så d blev till å stanna hemma för jag fixa knappt å resa mig från sängen... Så majoriteten av dagen stanna jag i sängen för att sen vakna till liv då skallebanken släppte vid 15-tiden. Låg i soffan ett tag innan jag under lugna former börja plocka lite i flyttkaoset. Sen vid 17 ringde mamma å fråga om jag å Morgan ville med ner till båten å mysa lite innan vi fick skjuts hem igen, ville gå hem men hade noll energi :(

Matmässigt började d bra för att sen va nära på att gå åt helvete för att sen räddas igen så d kändes riktigt grymt! Blir så lätt att jag slarvar när jag mår dåligt så e stolt att jag orka styra upp d hela ändå :)
Då jag kom upp sent börja jag dagen med min lunchlåda som blev en variant på gårdagens middag för 7 poäng å sen blev d lite tortillachips men max 5 st så borde inte va mer än 1 poäng där. I båten blev d 3 koppar kaffe för 3 poäng, frukt å 3 rågmackor med mumma pålägg för 17 poäng (här var jag fortfarande inne på å skita i maten) men jag blev så mätt att jag inte behövde min gröt för 4 poäng sen så jag stanna på 28 poäng å nyttjar ett AP :)

Motionsmässigt blev d inte mycket men lite fick jag till ändå å stegräknaren e en gudagåva dessa dagar då jag inte hittar energin till att träna. 2 AP fick jag till å d e bättre än noll :)

Totalt: 28 poäng
Motion: 2 AP
AP totalt: 4 st

Shalom!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar