Summa sidvisningar

måndag 9 juli 2012

Dag 533

Då bloggar vi om lördagen som blev allt annat än rolig... Vakna tidigt av magkatarr å sen ett par timmar senare slog mensont till... Kul liv! Låg däckad med diverse smärtstillande större delen av dagen å fram emot kvällen börja jag piggna till igen... Hittade lite, dock ytterst lite, ork å plocka lite hemma, målade två tavlor innan jag kände d va dags för sängen igen. Ingen toppen dag direkt...

Matmässigt gick jag över men jag e nöjd ändå :) Frulle blev min gröt med frukt för 4 poäng å på d sen en lunch som blev bakad potatis med kycklingröra för 13 poäng.
Under eftermiddagen blev d kaffe för 4 poäng å sen middag i form av kebabsallad för 15 poäng å jag slutar på 35 poäng å går över med 8 poäng.

Motionsmässigt tvinga jag mig ut i omgångar med jycken å skrapa till sist ihop 3 AP men men. Sista dagen på veckan å nya tag i morrn :)

Tjenamoss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar