Summa sidvisningar

måndag 16 juli 2012

Dag 538

Då tar vi torsdagen som också spenderades på jobb, rätt lugn dag så det var skönt =)
Efter jobb så blev d till å åka hem för å direkt åka å handla för veckan vad d gäller mat å efter att det var avklarat åkte jag med ner till båten tillsammans med jycken för att sen skjutsa mamma till jobb, de ska lämna bilen på service så d blev Andreas jobb å sköta då han ändå är hemma om dagarna =)
En skön dag trots lite tråkigt väder....

Matmässigt var d också en skön dag, börja som vanligt med min gröt å dessutom hade jag en riktig mysstund på tåget:
nybryggt kaffe =) 4 koppar blev d å därmed 4 poäng å min frulle ger 4 poäng.
Lunchen blev samma som gårdagen, kassler med potatis mosat med den goda såsen för 8 poäng å kvällens middag blev
En riktig lyxlirare =) Gooood mos med 2 kycklingspett med sweet chilimarinad för 13 poäng å på detta kom även en näve nötter, 2 koppar kaffe till å hubbabubbar ¨jag landar på 34 poäng för idag å nyttjar 7 poäng från VB

Motion blev d en del av å jag lyckades skrapa ihop hela 4 AP vilket känns bra =)

Totalt: 34 poäng
Motion: 4 AP
AP totalt: 15 st
Veckobonus kvar: 22 poäng

PEACE!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar