Summa sidvisningar

fredag 6 juli 2012

Dag 531

Då bloggar vi om torsdagen som spenderades på jobb som vanligt där d kom in en å annan fraktsedel å det mest spännande e dem som där inte står vem som är kund för då måste du lusläsa, vad e det för gods? Var kommer d ifrån? Hur ser fraktsedelsnummret ut? Små ledtrådar å d livar upp vardagen :)
Sen blev d raka vägen hem för å mellanlanda å sen raka vägen å veckohandla med mamma å sen kom lilla Shelby bus på besök :) Hennes husse å matte hade införskaffat en flytväst som skulle invigas så vi åkte ner till stranden å jyckarna bada å busa å hade d riktigt nice. Kul att få se lilla Shelby simma för första gången å att hon tyckte om västen.
Efter stranden var d raka vägen in i duschen för Morgan å jag fortsatte evighetsjobbet med att försöka få fason på kaoset å lite ordning tror jag d blev. Eller. Ja. Typ....

Matmässigt gick d över gränserna idag men d känns bra ändå :) Börja med min frulle å kaffe för 8 poäng å dagens lunch blev 3 mackor med skinka å tomat för 8 poäng å kvällens middag blev en lyxvariant, både smakväg, prisväg å poängväg. 16 poäng för middagen å jag landar på 33 poäng så inte så illa trots allt :) Blir å kompensera 6 poäng

Motionsmässigt var d en helt ok dag, min stegräknare redovisa 4 AP vilket känns bra men ännu bättre hade d varit om jag nått mitt egna mål som jag satt på 6 AP men men. Jag e glad ändå :)

Totalt: 33 poäng
Motion: 4 AP
AP totalt: -6 st

Toooooodles!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar