Summa sidvisningar

måndag 16 juli 2012

Dag 535

Då tar vi måndagen som spenderades på jobb med samma uppgifter som vanligt, en skön dag på jobb även om d va liiiite avigt till å från då detta var första dagen som ensam på jobb, att gå vid sidan om e över så nu var d upp till bevis men tyckte ändå d gick smidigt =)
Upptäckte en sak då jag gick till jobb denna morron:
Jag visste där var en hamn, jag tar ju buss mot Östra hamnen men jag har aldrig riktigt sett VAR hamnen ligger å idag fick jag svaret för de röd å vita prickarna längst bort i bild e just stora fartyg. SÅ nu vet jag d... Kul bara att detta e andra sommaren jag jobbar å ser detta först NU....

Matmässigt så var d en bra dag också, börja med min frukt å kaffe på förmiddagen för 8 poäng å sen enkel lunch:
VV gulaschsoppa med lite extra pasta i för 9 poäng å sen väl hemma en enkel men god middag:
grillad kassler med en liten sallad på varm nekatarin å mango, gjorde potatismos på lite lätt fraiche å skvätt mjölk samt hackad ruccola i. Svingott å detta blev 8 poäng.
Avslutade dagen med lite kaffe för 2 poäng å landar på 28 poäng å nyttjar ett poäng från VB

Motionsmässigt så blev d en del knatande idag =) Fick till hela 4 AP å d känns riktigt skönt!

Totalt: 28 poäng
Motion: 4 AP
AP totalt: 4 st
Veckobonus kvar: 30 poäng

Adios!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar