Summa sidvisningar

tisdag 24 juli 2012

Dag 548

Då tar vi å bloggar om söndagen som också gick i njutningens tecken, valde å ha "semester" men skriver ändå upp ALLT jag äter å jag håller mig inom mina ramar vilket känns underbart att få slappa med kosten samtidigt som det inte spårar ur å jag känner att d här med gallblåsan verkligen tog musten ur mig så jag tar d lugnt å pressar inte så mycket.
Söndagen blev en riktig slappedag här hemma med film å annat innan vi gick på långpromenad med jycken å här kommer en liten bildkavalkad från söndagen:


 Andreas å Morgan byggde fort =)


Allt va riktigt mumsigt å d va en härlig söndag!

Totalt: 59 poäng
Motion: 4 AP
AP totalt: 4 st
Veckobonus kvar: 17 poäng

RESULTAT!

Vikt: 74,8 kg
Minskat: 1 kg
Minskat totalt: 39,4 kg

Mått i midja: 93 cm
Minskat: 0,5 cm denna vecka
Minskat totalt: 36,5 cm


Kvar till delmål 9, gå ner 40 kg å väga 74,2 kg: 0,6 kg
Kvar till delmål 10, komma i mina favvo jeans å ca vikt blir att väga 72 kg: 2,8 kg
Kvar till delmål 11, gå ner 45 kg å komma ner till 60-talet: 5,6 kg

Grym vecka! Med tanke på att jag levt rejält utanför mina gränser sen den 26 juni med bl.a. 4 st pizzor i magen under dessa 30 dagar sen jag sist vägde mig eller skötte kosten å där har även slunkit ner en hel del korv, vin, choklad å annat onyttigt så att trots allt detta sluta på minus 1 kg å minus på måttet över magen e grymt i mina ögon =)
Jag kommer inte sköta kosten slaviskt denna veckan men jag kommer ändå hålla ett vakande öga så det inte blir plus utan jag ska hålla mig inom mina kaloriramar =)

Adios!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar