Summa sidvisningar

onsdag 18 juli 2012

Dag 544

Då tar vi å bloggar om onsdag å jösses, det ÄR ju onsdag! Tänka sig, känns lite märkligt å blogga om rätt dag *hehe* men så går d då man ligger i soffan dagen lång å har nada å göra....
Skönt å ha bloggat ifatt, nu ska jag bara orka uppdatera de bildlösa blogginläggen som jag inte bestämt mig för än om jag ska uppdatera, vi får se.
Idag har d inte hänt mycket mer än vad d gjorde igår, dock har jag mått lite bättre å ännu bättre e att jag fått reda på att jag i motsats till vad jag trott hela tiden, så får jag sjukpenning för denna tid jag går hemma. Det trodde inte jag men men så detta gjorde att jag nu kan lugna ner mig å faktiskt ta d lugnt med gott samvete å tillåta mig själv å bli frisk istället för att varje dag dubbelkolla å testa ifall jag orkar jobba. Nu kan jag bara fokusera på å bli bra igen å det e jävligt skönt!
Känns som jag kommer stanna hemma hela veckan, visst jag orkar gå promenader (kortare än igår) utan att bli svimfärdig men det var inte utan påverkan.... Kände av att jag rört mig efteråt å d va skönt å lägga sig igen så jobba e uteslutet men fortsätter d så här så ska d va nada problem å kunna jobba på måndag igen å d känns gött.
Har fortsatt mitt Allå´Allå´maraton så lite har jag haft å göra så med tanke på att jag inte haft så ont idag som resten av veckan så har d vart en skön dag trots allt =)

Matmässigt har d vart en skön dag också, började med min frulle osm vanligt med gröt å frukt för 4 poäng å sen kom där en lunch som blev samma som gårdagens middag:
Tacos med ett bröd denna gång (glömde ta bild av dagens lunch så tog gårdagens varav orsaken till 2 bröd på bilden =P) Lunchen blev 11 poäng å väldans mumsigt!
Dagens middag blev ett lättare mål då klockan va rätt mycket plus jag hade ingen energi för å laga mat heller så det blev:
4 knäcke med ägg, smör å kaviar för 19 poäng men där har vi hur nyttigt det e med kaviar =) På detta kom en kopp kaffe för 1 poäng å jag landar på 35 poäng å nyttjar 8 poäng från min veckobonus.

Motionsmässigt har jag försökt trycka på så mycket jag vågar så jag får rört mig lite i alla fall så 1 AP har d blitt i alla fall å det e bättre än inget alls =)

Totalt: 35 poäng
Motion: 1 AP
AP totalt: 2 st
Veckobonus kvar: 16 poäng

Peace out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar