Summa sidvisningar

fredag 27 juli 2012

Dag 552

Då var det torsdag å dagen kunde ju inte börjat sämre.... Skulle ju på min tredje jobbintervju i Helsingborg kl 16. Detta medförde att jag va tvungen å gå från jobb redan halv 2 för å hinna dit.
Vad händer? Jo jag FÖRSOVER mig! Vaknar kvart i 9.... Det tar 1,5 timmar å ta mig till jobb vilket ger mig en effektiv arbetstid på max 3 timmar innan jag måste gå igen å det känns allt annat än lönt men valde å ringa å fråga på jobbet vad de tyckte å de tyckte jag kunde stanna hemma då jag jobbat ikapp det jag missa då jag var sjuk men ändå.... Sjukt arg på mig själv...
Intervjun gick bra å d va lite lagom hett å gå där å leta sig fram i industridjungeln:
Men det gick bra, hoppas innerligt att jobbet blir mitt för tänk att kunna få cykla till jobb varje dag? Gratis motion å billigt!
Efter intervjun så blev d att sticka inom stan lite å sen hem å på kvällen blev d bad å bus med Emma, Bill, Andreas, Morgan å Shelby:


En riktigt härlig dag trots kass början =)

matmässigt gick d riktigt bra =) Började dagen lite fel för valde att verkligen vila ut då jag ändå blev ofrivilligt ledig.... SÅ dagens första mål blev matlådan jag skulle haft med mig:
mumma återigen å dagens lunch blev lite mindre å blev 7 poäng.
Bjöd mig själv på en god middag efter intervjun:
bakad potatis med thaikycklingröra för 13 poäng å riktigt mumsig! På det blev d efterrätt i form av en latte på lättmjölk för 4 poäng å sen på kvällen var d tänkt jag skulle ta min gröt för 3 poäng men kände inte att jag va så hungrig så valde istället 2 koppar kaffe för 2 poäng å landar på 27 poäng å fullpott =)

Motionsmässigt var d en GRYM dag!
Blev en hel del knatande som vanligt som gav mig 3 AP å sen nere på stranden så badade Emma, Andreas å hundarna medan Bill satt å titta på. Då slog d mig att jag har ju en hel strand att tillgå nu så jag började först bara gå lite på måfå, barfota men sen kom jag ju på att intervaller kan jag ju köra så jag mätte upp en sträcka som tog ca 1 min att springa, så fort jag bara orkade i sanden å när 1 minut hade gått gick jag så fort jag orkade tillbaka till starten and repeat =) Körde först 5 omgångar men kände benen hade mer å ge samt 5 min jogg, det e rätt mesigt? Så jag körde 5 till så 10 min jogg å PW i sand, fy fan vad d tog! Det ger mig ytterligare 2 AP å jag landar på 5 totalt för dagen å det e jag mer än nöjd med!

Totalt: 27 poäng
Motion: 5 AP
AP totalt: -4 st
Ingen veckobonus =)

Peace out!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar