Summa sidvisningar

tisdag 24 juli 2012

Dag 550

Så då tar vi å bloggar om tisdagen som d var idag med andra ord =)
Börja dagen med att jobba men d blev en tidig dag idag men dessto mer effektiv.... Va helt slut efter jobb för där var en jäkla massa ute på terminalen, inkommet gods som ingen gjort något åt så då var d upp till mig, den som vet minst, till å lösa d hela men d gick vägen =)
Efter jobb begav jag mig mot Lund där det vankades arbetsintervju på ett stort medecinskt företag men vet inte hur mycket jag får säga så jag tog lite anonyma bilder så får vi se vad som händer men d gick bra. Vet dock inte om det är något för mig men vi får se:
Spännande å intervjun va på engelska, snubben i fråga var från Irland så d va riktigt kul å utmanande!

Matmässigt har d blitt lite mycket idag men jag e nöjd ändå för jag är inom mina ramar å det e så jävla härlig känsla att kunna vara lite slapp med maten utan att d direkt förstör för mig =)
Frulle blev kaffe å gröt med frukt som vanligt för 7 poäng å sen kom en enkel lunch i form av VV nudelsoppa å lite fläskytterfilé för 5 poäng.
På väg hem från min intervju blidde jag lite hungrig så d blev:

en enkel sub på Subway för 9 poäng ås en en fika på 13 poäng =)
Väl hemma så blev d en goood middag:
Kinamat =) Såååå gott! Totalt blev d 51 poäng å jag nyttjar 24 poäng av mina extrapoäng.

Motionsmässigt har jag vart rätt duktig tycker jag, det har blivit en väldans massa promenerande å halvspringande idag..... Landar på 5 Ap faktiskt å d känns riktigt grymt!

Totalt: 51 poäng
Motion: 5 AP
AP totalt: -12 st
Ingen veckobonus

Farewell!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar