Summa sidvisningar

onsdag 18 juli 2012

Dag 543

Då tar vi å bloggar om tisdagen som åter spenderades hemma i antingen säng eller soffa, Andreas har fixat alla episoder av serien Allå´Allå´så jag har underhållning =)

Den må va gammal, det må va brittisk humor men jag dör av skratt emellanåt! Speciellt kul att få se avsnitten, back to back. Innan när man sett på tv så har d ju inte blivit i en följd utan bara ströavsnitt å det bästa av allt? Detta e GAMMAL tv å därmed INGEN REKLAM! Man blir nästan paff att varje avsnitt kan vara så länge som de gör, hela 30-35 min då man e van vid att serier av denna sort blir ca 20 min efter att all reklam plockats bort....
Så här har ni min dag =)

Matmässigt så har d varit en skön dag, lyxar till d lite då jag e sjukling *hehe* men fortfarande inom mina kaloriramar så ingen fara =)
Frulle blev min gröt med frukt som åkte med hem från SIgtuna:
gröt med druvor för 4 poäng =)
Dagens lunch blev:
VV gulaschsoppa med 2 knäcke med ost å smör för 10 poäng å sen en riktigt mumsig middag:
TACOS! Fläska på med 150 g färs, 3 tortillabröd å massa goa grönsaker för 22 poäng å d va gudomligt gott!
Som litet mellanmål blev d 2 digestivekex samt körsbär för 4 poäng å jag landar på 40 poäng å jag nyttjar 13 poäng från min Veckobonus.

Motionsmässigt så försökte jag mig på en längre promenad med jycken men d gick inge vidare... Gick från oss till mina päron men innan jag ens va framme hos päronen va jag helt matt å svimfärdig =( Så d blev paus hos päronen å dumma jag hade inget busskort med mig å ingen bil då den e på service så jag hade inget val, jag va tvungen å gå hem också men d gick liiite bättre dock men sen va jag liggandes resten av kvällen.... Usch =( Dock så gav mig min promenad 1 AP å det e bättre än inget alls =)

Totalt: 40 poäng
Motion: 1 AP
AP totalt: 1 st
Veckobonus kvar: 24 poäng

Hej svejs!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar