Summa sidvisningar

måndag 2 juli 2012

Dag 525

Så dag 525 å fredag, annorlunda e ju att igår var dag 100 av mina Hundra Grymma Dagar å kort sagt e jag rätt nöjd med min insats. Jag kunde kört på hårdare å slutspurten blev ju bara kaosartat dålig men överlag e jag nöjd.
Fredagen spenderades som vanligt på jobb i typiskt sommarväder, regn, men d lätta å sen va d hem för å invänta härliga vänner för å fira examen samt inflyttning :) Det blev en kanonkväll! Hade så jäkla kul med god mat, härliga skratt å en fantastisk avslutning på arbetsveckan.
Matmässigt va d inte min bästa dag... Det var avtackning för en medarbetare på Akka så frulle plus lunch blev en rejäl bit snörgåstårta. Kaffe å fika på d på tåget hem för att sen bjuda på tacos å tårta på kvällen. Gudomligt gott alltihop å jag njöt ska ni veta :)

Motionsmässigt blev d helt ok, kom upp i ca 3 AP på stegräknaren vilket känns helt ok :)
 MUMS!
 Avtackning av en härlig snubbe =)
 Mingel..
 mer mingel...
 Emma gömmer sig...

 TACOS!
 Mmmmm tårta =)
 Lite fina presenter som vi fick =)


En riktigt härlig kväll!
Bye bye!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar