Summa sidvisningar

måndag 16 juli 2012

Dag 534

Söndag idag och dagen spenderades hemma med att sy gardiner med mamma =) Pappa kom också förbi å hjälpte till med att sätta upp lite tavlor å skåp som skulle upp på betong väggar.

Efter att vi gjort vad vi kunnat för dagen så kom lilla Shelby bus på besök och vi drog ner till stranden för att busa å bada =)


En härlig dag där inte hände så mycket men samtidigt full rulle =)

Matmässigt gick d också bra, började med min frulle på gröt å frukt:
5 poäng för detta å sen fastnade jag i gardinsyandet så där blev d 4 koppar kaffe för 4 poäng å sen en lätt lunch:
viktväktarnas nudelsoppa med extra pasta till för 6 poäng å sen blev d en enkel middag på
4 knäcke med smör å salami för 13 poäng å avslutade dagen med choklad å popcorn å jag landar på 45 poäng för dagen å nyttjar 18 poäng från veckobonusen =)

Motion blev d inte så jäkla mycket av så sätter noll för dagen. Har ju min stegräknare men tyckte inte jag rört på mig så mycket att d skulle räknas så sätter 0 =)

Totalt: 45 poäng
Motion: 0 AP
AP totalt: 0 st
Veckobonus kvar: 31 poäng

Resultat!

Vikt: 75,8 kg
Minskat: 0 kg
Minskat totalt: 38,4 kg
Minskat under 100GD: 7,6 kg

Mått i midja: 94,5 cm
Minskat: 0 cm denna vecka
Minskat totalt: 35 cm
Minskat 100GD: 5,5 cm


Kvar till delmål 9, gå ner 40 kg å väga 74,2 kg: 1,6 kg
Kvar till delmål 10, komma i mina favvo jeans å ca vikt blir att väga 72 kg: 3,8 kg
Kvar till delmål 11, gå ner 45 kg å komma ner till 60-talet: 6,6 kg

Har inte gått ner nåt men alla mått å vikt står på samma som innan å det e jag jävligt glad för så denna vecka fortsätter jag bara som vanligt. KBK!!!!!

Toooodles!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar