Summa sidvisningar

fredag 29 juni 2012

Dag 523 (Dag 99)

Då bloggar vi om onsdagen då, dagen spenderades på jobb där det fortsattes med att gå bredvid å försöka lära mig dnförbannade TDX bokningssystemet.
Fakturadelen av TDX kan jag men den här delen med ordrar osv i å med införandet av handdatorerna e jobbig tycker jag men d beror nog på att jag å TDX har aldrig varit vänner.... Men men, d va en skön dag utan några större hjärnblödningar å väl hemma igen blev d till å fortsätta flyttandet, packandet, bärandet å kräkandet på alltihopa :)

Matmässigt så fick d bli somd blev, kör ju min gröt dom vanligt på morronen å gärna nån kaffe eller 4....
Sen äter jag lunch på jobb där de bjuder på frukost, mackor/bullar med massa grönsaker till å den spar jag till en lättare lunch istället fram emot eftermiddagen å sen äter jag middag hemma.
Jag vet var fallgropen ligger å det är i småätandet å detta undviker jag till max. Blir jag hungrig mellan målen så är d frukt, vatten eller kaffe som gäller å inget annat.
Sen i å med flyttandet så fastnar jag i det å glömmer mat så middag kom först kl 22 i form av soppa i pulverform å makaroner, lyxmiddag!

Motionsmässigt blev d lite steg om man säger så, väljer ju å gå eftfere stegräknaren å denna onsdag knatade jag tillräckligt för att förtjäna hela 4 AP å det e inte illa :) Bilder kommer sen när jag får tid till att andas från flyttandet, det blir som vanligt en bildkavalkad i slutet på inlägget å troligen blir detta i helgen.


Morgan e inge vidare glad för flyttning =)
Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar