Summa sidvisningar

måndag 16 juli 2012

Dag 537

Då tar vi onsdag å samma som igår så var d jobbdag å det gick bra =)
Upptäckte en väldigt söt pärm på jobb, han jag jobbar för har skapat en pärm som heter just så, En pärm.... I den ligger typ gamla papper som e hans typ men kan man inte döpa den till sitt namn eller nåt istället? Jaja, tyckte den va oerhört söt =)
Efter jobb var d att bege sig mot Framtiden!
De höll på å flytta in så jag kände mig som hemma =) Å för å förklara, Framtiden e ett rekryteringsföretag =) Här hade jag en intervju om ett jobb som tågspeditör som jag var upp över öronen exhalterad över å jag hoppas jag gjorde ett bra intryck å jag kommer få svar om lite mer än en vecka typ.....
Väl hemma gjorde jag inte ett piss för första gången sen den 26 juni å gissa om d va skönt?

Matmässigt gick d bra, börja med min gröt som vanligt på 4 poäng å sen en lunch som blev samma som gårdagen:
Det blev även ungeför samma till kvällsmat, dock gjorde jag till kvällen moset på en god sås på matgrädde (4%) å mumma kryddor till, kryddor vi fick som inflyttningspresent av Andreas N å de e gudomligt goda!
Lite kaffe blev d också under dagen å jag slutar på 28 poäng å nyttjar ett poäng från VB

Motionsmässigt blev d en del knatande idag, jag valde att gå från Framtiden ner till Stationen (låg på Värnhem) istället för buss å jag landade på 4 AP för idag vilket känns skönt =)

Totalt: 28 poäng
Motion: 4 AP
AP totalt: 11 st
Veckobonus kvar: 29 poäng

Farewell!


2 kommentarer: