Summa sidvisningar

måndag 2 juli 2012

Dag 527

Söndagen började först kl 9 med en tur med jycken men efter å startat en maskin tvätt valde jag å nanna kudden lite till å kom upp först kl 12 men d va gott! Dock fick vi oss en chock då jycken va svullen som en padda i ansiktet å såg ut som han fått påssjuka :( så efter lite rundringningar åkte vi in till Hbg djursjukhus för kortison injektion å observation å allt gick bra. Han hade blivit stucken/biten av nn elak insekt å fått en allergisk reaktion. Så vi hann inte mycket mer än fika med Bill å Emma som kom ut för å titta på Morgan å sen va de snälla å körde oss till djursjukan också. Morgan mådde bra mot kvällen, lite svullen fortfarande men vid gott humör, om än lite pipig men han va ju hungrig å tack vare kortisonet blev d ju magkatarrmedicin å risavkok som han inte va så sugen på :)
En otäck dag som sluta väl tack å lov!

Matmässigt blev d ju kaos, börja med 2 mackor med sylt å ost, på d lite tårta å kaffe å väl hemma igen lite coca cola å pizza (jag vet, slarv men det var mitt val!) känns bra men gillar inte jag tillåtit pizza så ofta å jag kan lova att nu e d skärpning för pizza så ofta som denna vecka, det e gamla matmissbrukarHeidi som spökar å hon ska dö! Bara så ni vet å inte oroar er att jag tappat motivationen för till d svarar jag: hell no!

Motionsmässigt så vet jag inte, hade inte stegräknaren på mig å därför sätter jag 0 för idag :)

Resultat:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar