Summa sidvisningar

onsdag 18 juli 2012

Dag 542

Då bloggar vi om måndagen som spenderades nerbäddad i både soffa som säng, somna ju vid 3 tiden på natten å gick upp vid 15, 15:30 så jag behövde sova kan vi ju bara konstatera.... Mådde prima liv så kände d lite surt att jag inte stack å jobba i alla fall MEN.... Efter ca en timme från uppgång från sängen så kände jag hur jag börja få ont igen å tack å lov var Andreas ute med min bror i Landskrona för å lämna bil på service så de köpte Voltaren på vägen hem å d var en livräddare!
Sen låg jag i omgångar å hade ont resten av dagen å klockan hann inte ens slå halv 12 på kvällen å jag va totaldäckad å redo för å somna gott igen, så, sliten? Jag? Nääääää......

Matmässigt var d en bra dag även om jag inte åt så jäkla mycket men gjorde mina val utefter vad klockan va då jag vakna å med tanke på att aptiten inte e den bästa så frulle blev ju min gröt som vanligt med frukt för 4 poäng.
Dagens lunch och middag blev:
kebabsallad =) Så jäkla gott! Dock skippa jag min älskade pfefferoni, kändes som d kanske va lite dumt å käka med tanke på magens tillstånd men numera vet jag felet ofta handlar om fet mat men men....
Tog även en liten bit choklad för å komma upp i mina poäng så jag landar på 29 poäng å nyttjar 2 bonuspoäng.

Motionsmässigt så har d inte blitt mycket rörelse för min del så det är lätträknat =) 0 AP men men så e det ibland....

Totalt: 29 poäng
Motion: 0 AP
AP totalt: 0 st
Veckobonus kvar: 37 poäng

Toodles!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar