Summa sidvisningar

onsdag 4 juli 2012

Dag 528

Då bloggar vi om måndagen å detta var en riktigt grym dag kostmässigt :) Jobba på som vanligt å allt flöt på så d kändes fantastiskt, sen ringde telefonen å det va en oerhört trevlig tjej från rekryteringsföretaget Framtiden som ringde. Hon ville träffa mig angående ett jobb som tågspeditör å de sökte specifikt nyexade så jag va i sjunde himlen efter d samtalet! Dock höll humöret på å skita sig med strömavbrott i Citytunneln men d löste sig å jag blev 50 min senare än normalt men glad ändå å tog förseningen som en chans till motion så slapp jag d sen hemma. En grym dag med andra ord!

Matmässigt så höll jag min kost idag å d är ju äckligt tillfredsställande måste jag ju säga... Det e väl meningen att d ska va gott å synda men här var d löjligt gött å va duktig :) Började dagen med en kaffe för 4 poäng å sen mim gröt för 4 poäng. Lunchen blev 3 rågmackor med smör, skinka å tomat samt frukt för 11 poäng å sen ytterligare lite kaffe för 4 poäng.
Väl hemma blev d en egenkomponerad röd currykycklinggryta för 5 poäng å jag landar på 28 poäng å nyttjar ett av mina AP :) stod dessutom emot den smarriga smörgåstårtan från i fredags... D va inte lätt!

Motionsmässigt blev d också en bra dag, var ju som sagt tågförseningar å först stod jag på perrongen i Landskrona å morra lite MEN kom på att bu har jag 20 min dötid, varför inte ta en rask promenad så slipper jag ju sen? Dock våga jag inte lämna perrongen i fall tåget skulle dyka upp tidigare (händer sällan men vem vet?) så jag knata perrongen upp å ner, ända till ända å kan meddela att perrong 3 i Landskrona är hela 500 Heidisteg lång :) Gjorde samma sak i Rydebäck men glömde mäta men idag blev d i alla fall 4 AP å efter korrigering med mat är d 3 kvar :)

Totalt: 28 poäng
Motion: 4 AP
AP totalt: 3 st
Ingen veckobonus

Tjing tjing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar