Summa sidvisningar

måndag 9 juli 2012

Dag 532

Då bloggar vi om fredagen å den spenderades på jobb där vi gjorde månadsavslut samt gick igenom småsaker då d va sista dagen som jag gick bredvid.
Sen blev d å åka hem för en expresser på IKEA då jag hade hela 900 kr kvar i presentkort :) Efter Ikea så blev d mys i båten med päronen å jycken fick busa lite på stranden så en riktigt skön dag!

Matmässigt blev d lite av en lyxdag å jag börja som vanligt med gröt för 4 poäng å sen kaffe för 4 poäng. Dagens lunch blev en lyxvariant, köpte en Ceasar sallad på Sallads and smoothies som jag glömde fota för jag va så hungrig :) Men den blev whopping 13 poäng å väl hemma blev d i all sin enkelhet VV soppa med lite makaroner å kylling för 8 poäng å sen lite mer kaffe för 1 poäng å jag landar på 33 poäng å går över med 6 poäng.

Motionsmässigt lyckades jag skrapa ihop 4 AP å d känns helt okej :)

Totalt: 33 poäng
Motion: 4 AP
AP totalt: -8 st

Bye Bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar