Summa sidvisningar

måndag 16 juli 2012

Dag 539

Då var d fredag å idag var även dagen vi skulle åka till Sigtuna å självfallet första dagen med kaos på jobb.... Jag skulle gå tidigt, kl 12 å efter att jag löst alla kaosproblem var kl 11:30 så d blev till å kanalisera Speedy Gonzales för å få gjort d viktigaste innan jag skulle gå men d gick =)
Sen hem å packa klart å fixa iordning innan vi kunde bege oss mot Sigtuna =)

Resan gick bra, förvånansvärt fort!

Matmässigt så slutar jag räkna.... Denna helgen kommer bli en frossarhelg =)
Under dagen blev d min frulle som vanligt på gröt samt en lunch bestående av VV soppa med lite kassler å pasta till.
På väg upp:

cheeseburgers å McFlurry =) Samt kaffe!
Väl framme blev d lite korv å även 2 glas rosé vin =)

Motionsmässigt blev d inte så pjåkigt, 5 AP fick jag till trots allt =)

Totalt: ??? poäng
Motion: 5 AP
AP totalt: 20 st
Ingen veckobonus kvar....

Tjillevippen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar