Summa sidvisningar

tisdag 24 juli 2012

Dag 549

Då bloggar vi om måndagen som innebar att återvända till jobb å vad väntade där?
Jo, en jävla massa jobb.....
Det som hastade mest var återrapporteringen på en stor kund som görs varje dag å dessa papper finns lite överallt i denna stora hög så denna hög blev efter sortering nr 1:
som dessutom i sin tur datumsorterades för det viktigaste var att få gjort fredagen den 13 å på 9 timmars arbetsdag hann jag sortera hela högen samt återrapportera fredagen den 13.... Mer hann jag inte så där var en del å göra.... Men alla va så söta på jobb, kom å fråga hur d var med mig, blev till å med erbjuden ett helt godisbord av smärtstillande tabletter från alla *haha* Sa dock att jag nöjde mig med mina Voltaren =)

Matmässigt så innehöll dagen min gröt med frukt samt kaffe för 8 poäng å sedan kom en ytterst enkel lunch på grillrester för 8 poäng å sen väl hemma blev d en enkel men ack så god middag:
kbebasallad för 15 poäng å sen kom en kopp kaffe för en poäng å 4 bitar choklad samt lite jordnötssmör å jag landar på 43 poäng å nyttjar 16 poäng från min veckobonus =)

Motionsmässigt så har d blitt 3 AP efter en massa ihärdigt knatande så d känns gött =)

Totalt: 43 poäng
Motion: 3 AP
Ap totalt: 7 st
Veckobonus kvar: 1 poäng

Tjenamoss!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar