Summa sidvisningar

måndag 1 oktober 2012

Dag 615 (Dag 27)

Då tar vi å bloggar om torsdagen som spenderades på jobb som vanligt och där finns faktiskt inte så mycket mer upphetsande information om det tyvärr =)
Efter jobb blev d handling med mamma på Maxi å för en gångs skull hade jag råd att köpa lite annat än bara det mest nödvändiga så jag lyxade till d å köpte blommor som d var evigheter sen jag kunde göra så nu är här massa nya, fina blommor som bara väntar på att jag ska döda dem... Nej men jag har blivit bättre å lyckats hålla de flesta vid liv men kul å få köpa lite nya saker än bara d som e absolut nödvändigt. Lön e fina grejer å speciellt lön efter utbildningsnivå istället för minimum lön =)

Matmässigt så ja, det känns helt okej, denna veckan har jag helt enkelt försökt tänka logiskt men inte en massa förbud för d funkar inte.
Frulle som vanligt med gröt för 4 poäng å sen blidde d lunch:

lyxa till d med kylling som vanligt men med en rödbetssallad som va god å efterrätt/mellis blev hallon å körsbär å totalt för lunch blev d 9 poäng.
Kvällens middag blev som vanligt på torsdagar:
kylling å sallad med lite pasta i för 14 poäng å kaffe för 4 poäng på det så jag landar på 31 poäng.
Köpte en ny smak på Loka idag också, Loka går händelserna i förväg:
den var ingen hit kan jag säga....

Motionsmässigt så e jag nöjd, 9 AP blev d totalt idag med cykling å diverse promenader så d känns skönt =)

Totalt: 31 poäng
Motion: 9 AP
AP totalt: 17 st
Ingen veckobonus

Tjingeling!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar