Summa sidvisningar

måndag 15 oktober 2012

Dag 630 (Dag 42)

Fredag å idag hade jag siktet på att gå hem kl 15 å kom från jobb? kl 17 jojo.... Sprack totalt *haha* men men.... D va en skön dag där 2 st slutade tråkigt nog men stämningen var på topp så d lyfte även den suraste surpuppa =)
Efter jobb blev d Väla där jag va på jakt efter ett par vinterskor samt trimmer till jycken men kammade noll på skofronten... Dock hitta jag mina skossingar på Brandos.se så d ska bli kul när de kommer hem å se om de fortfarande e lika fina =)
Efetr jobb blev d hem å hämta jycken hos päronen å innan jag gick in rökte jag å jag fick helt plötsligt en liten kompis då jag rökte:


en liiiiiiiiiiiiiiiten mus =) Å inte va han rädd för mig inte, nejdå! Vi stod där å snacka, eller ja... Jag snacka, han glodde mest på mig som om jag störde i hans kamp att komma ner i soptunnan till matavfallet, nog för han kunde bli smal men inte så smal tyvärr =)

Matmässigt så var d en bra dag tycker jag, gröt för 4 poäng, lunchen gav jag efter å åt av den grillunch som företaget bjöd på i samband med att 2 slutade så jag valde 2 hamburgare med bröd å grönsaker men ingen dressing alls utan bara bröd, kött å grönisar så d kändes gött å d blev 20 poäng vilket va mindre bra men d beror på att d va "färdiga" hamburgare som bara ska tillagas...
Efter jobb blev d middag å sen fika på Väla:
sushi för 12 poäng å sen en muffin å latte å jag slutar på 42 poäng å nyttjar d sista av mina extrapoäng =)

Motionsmässigt så blev d promenader, igen.... Jag e duktig på d här va? Totalt 4 AP men men, e bara å kämpa på.

Totalt: 42 poäng
Motion: 4 AP
AP totalt: 6 st
Ingen veckobonus

"Are you a man or a mouse?"


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar