Summa sidvisningar

onsdag 10 oktober 2012

Dag 628 (Dag 40)

Då var d onsdag å jobb som vanligt, va göttigt trött å mör i skallen idag kan jag säga efter gårdagen. Kan hjärnan få träningsvärk? Känns så...
Gick bra på jobb, fortfarande struligt med vissa delar men d ska väl ordna sig (optimist in i d sista!)
Kom hem å börja laga middag när telefonen ringde å det vankades mer jobb.... Men men, löste krisen så jag slipper upp i ottan å lösa d i morrn så d ska väl gå vägen =)
Efter jobb blev d god promenad till päronen i fina vädret så en skön dag med andra ord =)

Matmässigt har d gått bra, har sug till å från men känner motivationen ligger där å tjatar. Mamma hade bakdag igår så där var en massa mumma grejer men lät bli, d tog emot för jag e sugen men men jag måste!
Frulle som vanligt gröt för 4 poäng å sen samma lunch som gårdagens middag med bakpotät å grönisar å keso för 10 poäng.
Dagens middag blev en variant på lunchen:
bakpotatis med lufttorkad skinka, grönisar å lite sweet chilisås för 9 poäng å sen kaffe för 3 poäng på d ger mig 26 poäng =)

Motionsmässigt har d blitt promenader, siktade på 4 AP men va för trött så fega ur å landar på 3 vilket känns helt okej =) Kan inte va stålkvinnan varje dag eller ja.... Latmask e nog bättre ord men men d kommer =)

Totalt: 26 poäng
Motion: 3 AP
AP totalt: 11 st
Veckobonus kvar: 12 poäng

Auf Wiedersehen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar