Summa sidvisningar

tisdag 9 oktober 2012

Dag 626 (Dag 38)

Då tar vi måndagen som var som alla andra måndagar, mycket att göra =) Jag har en tendens å bli uppslukad i jobbet så jag glömmer liksom att äta å även dricka vatten så för å visa på vilken nivå stress å uppslukenheten (nytt ord jag gjort själv btw, bara så att ni vet...) så va jag tvungen att bland alla mina små post it lappar med saker att göra skriva följande lapp:
så utav denna lapp kan man helt enkelt avslöja att jag haft mycket å göra...
Dock vill jag ju förtydliga att trots mycket å göra så trivs jag oerhört bra å det e en så annorlunda känsla när det här med mycket att göra, inte känns jobbigt, d känns spännande på nåt sätt även om jag muttrar under tiden.
Helt annan känsla mot alla mina andra jobb jag haft, där jag ofta kollat på klockan å tänkt: yes, om 10 min kan jag gå, ingen märker om jag går tidigare så kommer jag hem... Nu är d mer: oj e klockan så mycket? Skulle ju gått till bussen för 5 min sen... Jaja, jag gör lite till å tar nästa buss =) Intressant känsla!

Matmässigt har d varit en riktigt bra dag, börja med gröt för 4 poäng som vanligt å kaffe under dagen för 3 poäng.
Dagens lunch blev rester från grillkvällen i lördags:
sallad, kylling å halloumi för 11 poäng å middag blev d hos mamma:
potatis, hollandaisås, grönisar å rökt lax, mmmmm å 9 poäng samt jag landar på 27 poäng idag vilket känns nice =) Nyttjar en bonuspoäng.

Motionsmässigt har d blitt en hel del knatande, palla inte cykla idag men har gett mig fan på å cykla i morrn istället.
Mina promenader har gett mig 3 AP vilket känns helt okej =)

Totalt: 27 poäng
Motion: 3 AP
AP totalt: 5 st
Veckobonus kvar: 19 poäng

"Blåååås i trollflöjten!"


1 kommentar:

  1. Så skönt att höra att du verkar trivas på jobbet :-) Hoppas du äntligen har hittat rätt.

    Kraaam

    SvaraRadera