Summa sidvisningar

måndag 1 oktober 2012

Dag 616 (Dag 28)

Då var d fredag å som vanligt blev d jobb på dagen å slutade lite tidigare idag för å hinna hem å fixa d sista för idag kom nämligen svärisarna på besök å ska stanna hela helgen så d blir full rulle som vanligt =)
Cyklade hem till mamma för lite kaffe å ompyssling av sjuk moder innan jag blev hämtad av svärisarna å Andreas.
Morgan mys =)
Väl hemma blev d lite snack å mys innan vi styrde kosan mot Landskrona för å käka på "stammis stället" Tycho =)
En mycket trevlig dag.

Matmässigt så slutar jag räkna från å med idag, jag e lite sur på mig själv men orken finns inte just nu även om jag lagt grunden för helgen så d inte ska spåra ur totalt men ja.... Detta är en livslång process å även om jag har motivationen så tryter den ibland, jag e trött nu på att gå ner i vikt. Fruktansvärt trött men att ge upp är inget alternativ. Jag tar en liten sväng om bara för jag ska nå mitt mål, vet inte riktigt varför jag försöker ursäkta mig själv men e väl rädsla för att bli dömd av andra som kanske läser min blogg å som tycker jag är lat, feg å skapar ursäkter för att inte sköta mig. Men tror mest att dessa orsaker sitter i mitt huvud å att det är mina egna demoner jag fightas mot. Jag vet vad jag kan och vad jag vill.
Frulle som vanligt med gröt å sen lunch på det som blev d lite vad jag hittade då jag inte tog nån lunch, åt vid datorn för å spara in tid så jag kunde gå tidigare utan att tumma på arbetstiden:
rölt lax, rostade rotfrukter å en "lunna melle" som d bjöds på på jobbet. Kan säga att jag älskar korv men denna var ingen hit för mig eller så har jag käkat "low fat" för länge för detta smakade bara fett tyckte jag å inte så gott men d var nåt nytt å prova =)
Hos mamma blev d 2 grova mackor med ost å smör samt kaffe å på Tycho sen blev d en massa gott:

ryggbiff med stekt potatis å Gino =) MUMMA! Till d lite gott å dricka å en riktigt härlig kväll.

Motionsmässigt så känns d bra med cykling till å från jobb för 6 AP å sen lite promenader på d för ytterligare 2 AP så 8 AP e jag nöjd med men allt ryker som sagt ändå....

Totalt: ???
Motion: 8 AP
AP totalt: 0 st
Ingen veckobonus

Bye bye!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar