Summa sidvisningar

söndag 21 oktober 2012

Dag 639 (Dag 50)

Då var d söndag å idag vaknade jag alldeles för sent.... HATAR citodon som gör mig dåsig å helt blä-ig.... Vakna först kl 9 då jobbmobilen ringde å fick lugna en oroli själ att allt är ok trots att det var lite kaos bland ordrarna i färddatorn å sen vakna jag 13 nästa gång, åt en banan men kände mig fortfarande skakis å la mig igen å vaknar kl 16! Hallå, ÅNGEST! Blev så arg, hela söndagen åt helvete men visst, jag behövde förmodligen vila men ändå =( E fan inge kul sånt....
Nu sitter jag ju här, klockan e snart 12 på natten å inte trött så ska bli kul å gå upp 06:15 i morrn...
Men men, tur d finns kaffe =)
Efter att jag kommit ur sängen så blev d lite slapp hemma å sen begav jag å Morgan mig mot päronen där vi myste lite med tv å kaffe så trots en dålig start så blev d en skön dag ändå =)
Fick tvättat lite också samt plockat hemma å sen kommer min lilla husfru Andreas å gör d jobbiga under veckan så d känns skönt å slippa lägga hela helgen på tråkigheter utan att jag kan få hjälp så det e ovärderligt att han hjälper mig!

Matmässigt var det nära att jag slarvade idag men i sista sekund hitta jag motivation å sköta mig så d känns grymt skönt ändå =)
Frulle blev en banan för 0 poäng dårå.... Sen blev d d sista av min tacopaj för 10 poäng å på det en bit choklad för 3 poäng:
tog även 2 knäcke också med lite ost för totalt 18 poäng å även ett glas Brämhults mango å apelsin juice för 6 poäng.
Middag blev:

köpte kebabsallad från den pizzeria som gör mastodont portioner så jag valde å dela upp det hela så d blev matlåda också =) Kvällens portion ger mig 13 poäng å sen kaffe under dagen för 5 poäng å sen lite mammas kanelbullar för 4 poäng ger mig en totalsumma för 48 poäng å jag nyttjar 12 poäng från min veckobonus

Motionsmässigt så hade jag verkligen hopp på gym men jag mådde inge vidare å valde vila i form av en skön promenad med jycken istället å jag tycker inte att d gav så mycket i motion så jag väljer å sätta d mista jag ger mig själv nämligen 1 AP å siktar på gym i morrn istället =)

Totalt: 48 poäng
Motion: 1 AP
AP totalt: 1 st
Veckobonus: 26 poäng

Då var d dags för resultat:

Vikt: 72,7 kg
Minskat: 0 kg
Minskat totalt: 41,5 kg

Mått i midja: 88,5 cm
Minskat: 0,5 cm denna vecka
Minskat totalt: 41 cm

Kvar till delmål 10, komma i mina favvo jeans å ca vikt blir att väga 72 kg: 0,7 kg (de sitter rätt snyggt men saknas liiiite till, men inte långt kvar!)
Kvar till delmål 11, gå ner 45 kg å komma ner till 60-talet: 3,5 kg
Kvar till delmål 12, väga 65 kg om 6 veckor: 7,5 kg

Så, står kvar på 72,7 kg vilket jag e grymt stolt över! Det ger en trygghet att jag kan hålla min vikt i framtiden för d handlar om sunt förnuft så d känns kul för samtidigt som vikten står still så minskar måtten på kroppen, både över magen å över höft/rumpa har d minskat 0,5 cm på båda ställena så d känns grymt!
Denna vecka vill jag fylla med härlig gymtid! Jag saknar gymmandet otroligt mycket så jag hoppas på härliga, svettiga träningsstunder för nu har d fjantats runt tillräckligt länge, nu kör vi!

LET´S ROCK!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar