Summa sidvisningar

måndag 8 oktober 2012

Dag 623 (Dag 35)

Då var d fredag å som vanligt var d jobb där jag upptäckte en sak, jag fick byta skrivbordsplats till min stora förtjusning så jag slipper sitta med ryggen mot resten av rummet. Blir sån isolerande känsla... När allt var flyttat såg jag en låda i en av hurtsarna å va tvungen å fota:
Jag har en egen Anton i min hurts =) En go skolkompis från ITL utbildningen, kul att han tittade upp just på jobb =)
Sen fick jag ett paket också som jag bokstavligt talat flöööög hem illa kvickt för å hämta:





GODIS!!!!! Min nya dator =) 17,3 tum å när jag startade den.... Helt tyst! Ingen skördetröska som min stackars gamla låter som.... Så kvällen spenderades med att leka med nya sötnosen å en underbar fredag =)

Matmässigt så har jag inte varit den bästa men jag ger inte upp, jag räknar å sköter mig hyffsat trots brist på motivation =)
Gröt för 4 poäng på morronen å sen kycklingwok å pizzasallad till lunch:
blidde ca 14 poäng här å med kaffe samt en bit gooood cheesecake som en på jobb bjöd på:
plus middag som blev lite mackor med pålägg så landar jag på 35 poäng idag =)

Motionsmässigt så var d promenader för hela slanten även idag, har svårt å hitta gnistan för å cykla =( Men men, promenader e inte fel d heller å d blev hela 4 AP för mitt knatande så det så =)

Totalt: 35 poäng
Motion: 4 AP
AP totalt: -10 st
Ingen veckobonus

Ha d bäst!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar