Summa sidvisningar

måndag 1 oktober 2012

Dag 617 (Dag 29)

Då var d lördag å denna dagen började med en låååååång å härlig sovmorgon med en god å lång frukost där det INTE blev gröt utan mackor, som jag längtat! Äter så sällan bröd numera för gröt ger mig en bättre grund för dagen för mindre antal poäng så ibland e d så nice å med mackor =)
Sedan styrdes kosan mot IKEA å Väla där d handlades lite smått å gott:


Det var lite folk på IKEA om vi säger så.... Å d blidde en hel del göttigt som inhandlades, hälften var en inflyttningspresent från svärisarna å resten betalade jag själv å d kändes gött för snart e hela min långa IKEA lista slut =)
Efter Ikea blev d lite ströshopping på Väla där jag bjöd alla på fika sen på Espresso House:

Jag fick äntligen testat choklad cheesecaken på Espresso House å den var mer mousse än cheesecake men saligt god ändå och jag köpte en ny plånbok som var väälbehövligt! Min e väldigt trött om man säger så å börjar gå sönder å jag blev grymt nöjd med mitt fynd =)
Väl hemma blev d lite monteringsgrejjande:


monteringsdryck på sista bilden.... Jag fick lite för min egna hörna här hemma som ni får se mer av när den e helt klar å Andreas fick en ny datorstol =)
Middag lagades sen å d blev mango chutneykyckling med ris å sallad:
detta var också nåt jag njöt av. Varje gång jag lagat detta med Viktväktartänk så smakar d knappt mango chutney för att jag får ta så lite av d för att d inte ska bli för dyrt i poäng så här tog jag chansen =) GOTT!
Efter middagen kom Emma, Bill å Shelby på besök å vi hade d riktigt mysigt med god dryck, skratt å gött snack samt hundbus på hög nivå. Emma å Bill hade med sig kladdkaka som efterrätt så d va mumsich.
En riktigt härlig dag utan poäng =)

Totalt: ???
Motion: ca 4 AP i form av knatande på Ikea å Väla
AP totalt: 0 st
Ingen veckobonus

"I get my yaya from IKEA"



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar