Summa sidvisningar

tisdag 9 oktober 2012

Dag 627 (Dag 39)

Så tisdag idag å jisses vad d blåste, va kallt å höstigt!
Idag har d vart en lååååååååååååång dag på jobb, börja halv 8 pga kaos i en av mina dedikerade trafiker å detta kaos skulle bli tema för dagen. Nog för att osäkerheter kring produktion kan påverka saker men att skicka hela 5 olika uppdateringar för hur morgondagen ska se ut.... Höll på å bli smått galen kan jag ju meddela å på vägen hem märktes d att jag va trött i skateboet. Valde å åka till Knutan å köpa gooood latte efter en hård dag, ska gå på tåget hem som jag gjort tusentals gånger, sätter mig på tåget, tåget börjar köra å jag tänker: varför backar tåget? Tiils jag inser jag gått på fel tåg så istället för Rydebäck hamna jag här:
hoppsan.... Men men, lite filosoferande på en bänk å sen va jag hemma igen =)
Under kvällen blev jag sugen på en grej, jag har ju varit väldigt stor å inte riktigt fattat att jag blivit mindre så när jag satt å kolla på svtplay så ja:
tanken slog mig: undrar om jag kommer igenom "hålen" i min Expedithylla? Kollade vidare på mitt program men sen kunde jag inte hålla mig längre så jag provade å gissa vad? Jag kom igenom =) Va lite trångt runt rövva men jag kom igenom! Sjukt nöjd å kolla sen vidare på mitt program med en hund som stirra på mig med ögon som sa: va i helvete håller du på med?
Trots overload i skallen, en sjukt bra dag =)

Matmässigt har d också varit en bra dag, mest för jag knappt haft tid å tänka på att vara hungrig =)
Gröt som vanligt 4 poäng, kaffe för 1 poäng (hann knappt dricka alls, än mindre gå på dass...)
Lunch:
vid datorn för å spara tid... Kylling å morötter för 8 poäng å sen efter jobb min extremt goda men också orsaken till mitt tågäventyr:
4 poäng å sen middag i enkelhetens tecken:
bakad potatis, keso med smak grillad paprika å sallad för 12 poäng å nu sitter jag å funderar, har funderat i en timme om jag ska ta en muffin för 4 poäng eller ej.... Får se, räknar med den just in case så då hamnar jag på 33 poäng å nyttjar 7 poäng från veckobonusen =)

Motionsmässigt var jag supertaggad till å cykla. Tills jag såg vädret... Hade haft motvind hela vägen till jobb så nej, buss blev men dock en hel del promenerande som gav mig 3 AP vilket känns bra trots allt =)

Totalt: 33 poäng
Motion: 3 AP
AP totalt: 8 st
Veckobonus kvar: 12 poäng

Badabing!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar