Summa sidvisningar

söndag 21 oktober 2012

Dag 633 (Dag 45)

Då var d måndag å dagen spenderades på jobb å hela denna vecka så är det upp tidigt som gäller, jag åker med pappa till jobb nämligen så jag e på plats redan kl 7 på morronen i hopp om att få kunna gå hem tidigare då jag får mer tid på mig ostört att få ordning på småsaker som är svårt att få gjort i ro med en ringande telefon så d ska bli kul å se om min satsning kommer funka, idag funka d inte, tiden springer iväg men det e underbart faktiskt, det e aldrig långtråkigt utan det säger bara *poff* så e klockan halv 4 på eftermiddagen.... Å just nu e där en hel del på gång som kommer skapa ett hårdare tryck så d ska bli intressant å se hur d blir =)

Matmässigt e jag nöjd, gröt på morron för 4 poäng å sen en lunch som blev d gamla vanliga:
kylling å grönsaker för 9 poäng å sen kaffe för 4 poäng under dagen samt en middag som bestod av:


4 som sagt för latten å sen en av mina favoriter, tacopaj! 10 poäng för den portioen å sen va jag mer hungrig å vill egentligen köra en portion till men jag ville inte sabba för mycket så jag tog till ett annat knep:

hittade kvarg med vanilj å tinade lite frukt i mikron så d blev en billigare lösning på hungern för 2 poäng istället för 10 poäng till =) 29 poäng totalt å nyttjar 3 poäng från veckobonus

Motionsmässigt så blev d sparsamt med den varan men fick till lite promenader ändå för 1 AP å d känns bra tycker jag. Blev ingen runda till päronen för lilla mamma skulle operera sitt knä idag så i morrn blir d å åka å hälsa på den stackaren men fick veta nu ikväll att allt gått bra så det känns skönt å få veta =)

Totalt: 29 poäng
Motion: 1 AP
AP totalt: 2 st
Veckobonus: 46 poäng

Adios!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar