Summa sidvisningar

söndag 21 oktober 2012

Dag 634 (Dag 45)

Då var d tisdag å dagen spenderades på jobb å sen hem för å slappa lite innan det var dags att åka å säga upp mitt gymmedlemskap på Filborna å sen hälsa på lilla mamma som låg på Ängelholms sjukhus efter knäoperation så d var full rulle hela dagen kan jag ju lugnt tala om =)
Men en bra dag ändå, känns som d flyter på bättre å bättre på jobb vilket känns skönt, jag löser kniviga problem relativt bra tycker jag så d peppar också att d går framåt.
En lyxig grej hände idag, jag gick på lunch å hade en skärm å när jag kom tillbaka:
jippi =) Detta var en gudagåva! Att slippa byta mellan fönster hit å dit... Mycket bättre!
Sen efter jobb blev d å hämta spännande paket på posten:


Jag öppna bara d ena som va d viktigaste: MINA VINTERSKOR FRÅN PUMA! Jag föll som en fura å jag visste det, jag vet själv när jag ser skon att det där är MIN sko! Love them så nu ska de bara impregneras för jag har en tendens å älska opraktiska skor till vintern, nämligen ljusa =)
Sen häls avi på mamma som va lite tagen, hade ont men annars vid gott humör å hon får komma hem i morgon så d va extra skönt för vi trodde hon först skulle få komma hem på torsdag så det va bara positivt =)

Matmässigt gick d bra tycker jag, gröt för 4 poäng på morronen å sen min lunch:
tacopaj för 10 poäng å sen kaffe för 2 poäng under dagens lopp å sen middag som blev samma som lunchen, tacopaj:
denna gång med ananas till å 10 poäng =)
Totalt 26 poäng idag vilket känns göttigt!

Motionsmässigt så landar jag på 2 AP faktiskt vilket känns skönt å mycket av detta e tack vare att jag hoppade av en hllplats innan jag ska av egentligen för å hämta mina paket så d kändes skönt å få in lite mer än vanligt gällande motion =)

Totalt: 26 poäng
Motion: 2 AP
AP totalt: 4 st
Veckobonus kvar: 46 poäng

Tjingeling!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar