Summa sidvisningar

onsdag 26 september 2012

Dag 614 (Dag 26)

Då var det onsdag å dagen har varit en jobbedag, precis som vanligt där det varit rätt skönt å lugnt faktiskt. Har kännt mig på topp vad d gäller d mesta och ja, känns nice helt enkelt =)
Fler å fler börjar märka eller ja, de vågar kommentera min nya frissa å bäst var ändå chefen som varit bortrest fram tills idag, han kommer in, säger godmorgon å går förbi mitt skrivbord (jag sitter med ryggen mot honom) varpå han utbrister då han passerar: va i helvete.... Fan jag var på väg å fråga: vem fan är du!? Men sen såg jag d va du.... Skräms inte!
Skratta gott =)
Sen kom en tekniker in: men.... Så där såg du inte ut sist vi sågs!
Män e söta varelser ibland å flinar gott så gott som hela tiden... Jag e just nu som en liten fluga på väggen. Jag föredrar å observera min omgivning, höra hur de pratar å skämtar med varann för att känna mig för, lära känna dem, lära känna atmosfären innan jag börjar ge mig in i diskussioner å skämta med dem. Jag kan vara oerhört social, skämtsam osv MEN bara i folksamlingar där jag känner mig trygg å just nu är jag inte helt 100 trygg, med ett par st e jag trygg å dem skojar jag med ofta också men resten av teamet kommer ta en liten stund men jag trivs oerhört bra så tryggheten kommer =)
Efter jobb blev d hem för en snabb kaffepaus hos päronen innan d bar iväg hem för å städa. Blev verkligen maraton/speed städning då svärisarna kommer på fredag å det e bara idag jag har tid för städning så d fick bära eller brista =)

Matmässigt så började det bra men sket sig lite nu ikväll men jag e nöjd ändå!
Börja med min gröt på 4 poäng som vanligt, kaffe för 4 poäng under dagen å lunchen blev samam som igår:
vaddå jag e väl ingen vanemänniska? 8 poäng för detta å sen blev d en väääääldigt sen middag (jag gav mig inte tid innan majoriteten av städningen var klar)
rostade rotfrukter i ugn med kallrökt lax å tyvärr så var d här jag balla ur lite, lite sur för d nu i efterhand men jag tänker inte hänga upp mig på det. Gjort e gjort, det var gott å jag blev så mätt som jag var ute efter så jag åt mer av potatisen efter bilden var tagen men d hela (inklusive d jag åt extra) landar på 11 poäng å sen lite choklad för 3 poäng å jag slutar på 30 poäng å nyttjar 4 AP.

Motionsmässigt har ju också kört på rätt hårt så inte konstigt jag va extra hungrig kom jag på nu i efterhand.... Hård cykling, har ju racercykel nu =) gav 6 AP å sen promenader för 3 AP på det samt min städning nu ikväll ger mig 4 AP så totalt 13 AP för idag. Jösses... Blev d så mycket? Jaja, inte konstigt jag hade svårt å låta bli å äta mer, kände att kroppen behövde d men d kändes ändå surt just då men nu känns d faktiskt bra så goodie goodie =)

Totalt: 30 poäng
Motion: 13 AP
AP totalt: 13 st
Ingen veckobonus

Peace out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar