Summa sidvisningar

söndag 21 oktober 2012

Dag 632 (Dag 44)

Då tar vi söndag å idag var d en skön dag med lugnt å skönt hemma =)
Blev lite slapp framför datorn innan jag begav mig ut på äventyr med jycken och det blev en rent utt sagt slappedag, lite väl mycket men men ibland ska d va slappigt också =)

Matmässigt var jag inte så duktig tyvärr men d känns bra ändå för ångesten är som bortblåst å det e så jävla gött!

Dagen och kvällen spenderades med goa serier på olika play sidor på nätet å jag njöt av både kanelbullar, gröt som pizza å poäng räknar jag inte idag utan kommer va lite striktare i veckan istället å det var en helt underbar idé som gav mig ett lugn å en känsla av total avslappning vilket jag desperat behöver då det är väldigt stressigt på jobb just nu =)

Motionsmässigt så blev d lite promenader med jycken som gav mig 1 AP i slutändan, egentligen så var det mer AP men pga dagens matintag så sätter jag ner d till d minsta jag ger mig själv nämligen 1 =)

Totalt: mycket poäng =)
Motion: 1 AP
AP totalt: 1 st
Veckobonus kvar: (49 poäng) Sätter d inom parantes då egentligen allt rök idag men målet är att så mycket som möjligt ska vara kvar.

Då var d söndag vilket betyder RESULTAT!

Vikt: 72,7 kg
Minskat: 0 kg
Minskat totalt: 41,5 kg

Mått i midja: 89 cm
Minskat: 0 cm denna vecka
Minskat totalt: 40,5 cm

Kvar till delmål 10, komma i mina favvo jeans å ca vikt blir att väga 72 kg: 0,7 kg (de sitter rätt snyggt men saknas liiiite till, men inte långt kvar!)
Kvar till delmål 11, gå ner 45 kg å komma ner till 60-talet: 3,5 kg
Kvar till delmål 12, väga 65 kg om 6 veckor: 7,5 kg

Även dags å mäta hela kroppen:

Mått den 15 sep:

Midja: 90 cm
Höft/rumpa: 100,5 cm
Överarm: 29,5 cm
Vad: 35 cm
Hals: 32,5 cm
Bröst: 92 cm
Lår: 52 cm

Mått idag:

Midja: 89 cm                    minus: 1 cm
Höft/rumpa: 100,5 cm
Överarm: 29 cm               minus 0,5 cm
Vad: 35 cm
Hals: 32 cm                      minus 0,5 cm
Bröst: 92 cm 
Lår: 51 cm                        minus 1 cm

Som ni ser så har d hänt saker trots jag står kvar på samma vikt sen förra måndaen (dock en deprimerande tnke att NADA hänt på vikten på en månad men men, så går d då man slarvar så det e mitt eget fel men jag e grymt nöjd att det trots allt blir minus på mina mått så det betyder ju att d går framåt i alla fall =)
I veckan så är det byte av gym som gäller så jag ser fram emot att få komma igång å gymma igen för jag kommer satsa allt på att få nå 68 kg till min födelsedag, blir tufft men jag ska försöka!
Let´s rock!

BAZINGA!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar