Summa sidvisningar

söndag 21 oktober 2012

Dag 635 (Dag 46)

Då var det onsdag å dagen spenderades återigen på jobb, jag flyger upp om mornarna trots den tidiga timmen å åker med pappa 06:40 varje dag denna vecka. Dock tror jag min pigghet beror på spändhet... Jag vaknar nämligen mellan 03 å 04 en gång per natt.... Tror det e morron å dags å gå upp men snart kommer gymmet igång igen å då tror jag d går bättre.
På jobb var d en del å stå i men d gick bra i slutändan trots allt =)
Mamma kom hem idag å d va jag å Morgan å Andreas som åkte å hämta henne s d va en glad jycke i bilenmen sen såg han kryckorna å blev livrädd så ja.... Vi får se, mormor e han glad för så länge hon e utan käppar *haha*
Jag öppnade även det andra paketet idag å i det var d lite kläder:

stickade klänningar med andra ord å jag va nöjd! Storlek? 36/38! Sitter som en smäck! Den första var svart å den andra var röd, fanns bara den färgen kvar i min storlek men tänkte ju jul i alla fall så röd passar =)
Hade faktiskt den första klänningen idag å d kändes bra, jag skämdes inte vilket jag gjorde innan då jag helst ville gömma mig i heltäckande kläder men nu vågar jag ha klänning å snart även kjol, vem vet?

Matmässigt så var d en bra dag som börja med gröt som vanligt för 4 poäng å sen en lunch som blev kylling å grönsaker för 8 poäng å till middag de två mindre portionerna av min tacopaj:
detta blev 12 poäng å sen kaffe för 2 poäng under dagen gav mig en slutsumma på 26 poäng å därmed fullpott =)

Motionsmässigt så blev d inte så mycket, promenader som gav mig 2 AP vilket känns bra men d som känns ännu bättre är:
nytt gym!!!! Fick äntligen blitt medlem på gymmet här i Rydebäck å d ligger typ 3 min promenad från lägenheten så d känns underbart att få slippa pendla å kunna gå dit när jag vill å slippa lägga 3-4 timmar på att få träna vilket d blev på Filborna för d tog ca 50 min till 1 timme enkel väg dit, 1 timme träning, ca 20 min dusch å sen hem å 10 min stretch ger ibland upp till 4 timmar å d suger när tiden e dyrbar på kvällen så nu ska bli ändring!

Totalt: 26 poäng
Motion: 2 AP
AP totalt: 6 st
Veckobonus kvar: 46 poäng

Bye bye!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar