Summa sidvisningar

måndag 15 oktober 2012

Dag 631 (Dag 43)

Då var d lördag å dagen inleddes med en hejdundrandes sovmorgon! Kl 12 gick jag upp å d va sååååååååååååååååå skönt!
Slappade lite här hemma innan jag å ANdreas begav oss ut i d fina vädret med 2 tennisbollar å en glad jycke:
"KASTA DÅ!!!!!!!"
Efter promenaden blev d kaffemys hos päronen innan jag skulle va deras taxii för kvällen då de skulle fira en god vän som fyllde 60.
Väl hemma blev d under kvällen god mat å filmmys:
jag har under veckan som gått haft följande replik i huvudet hela veckan:

- Yngve, båten läcker....
- Men ös då för fan, ös!
Ett klirr hörs å mannen sniffar....
- BERIT! Sluta ösa!

Så jag va bara tvungen å se den =)
Sen kom lilla Shelby med husse å matte på besök så d va en mysig lördag =)

Matmässigt va jag lite olydig =)
Så tror d räcker med en bildkavalkad å inga poäng *haha*



*nom nom* =)

Motionsmässigt så va i ute på en långrunda:
kast med boll å bus i allmänhet vilket va myspys å jag fick en del AP men känns som d förbrukades lika snabbt som de kom men härliga 45 min var d i alla fall =)

Auf Wiedersehen!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar