Summa sidvisningar

onsdag 3 oktober 2012

Dag 621 (Dag 33)

Då var det onsdag å jag e officiellt ikapp =)
Jobb idag som vanligt å mår fortfarande lite småkasst.... Kan vara vädret också men en aningen bättre kändes d idag i alla fall å idag blev d till å med sovmorgon! Kl 7 fick jag nanna till å d va ljuvligt så mitt kassa mående beror kanske mer på sömnen än nåt annat, jag har mer å tänka på å har d rätt stressigt bitvis å då tror jag sömnen är A och O så jaja...
Lite småstress idag också då det kommer in lite andra moment som ska göras vissa onsdagar samt att det blivit en jääääkla massa ringande fram å tillbaka pga ombokningar, avbokningar osv osv...
Jag kom på mig själv mot slutet av dagen att jag har ju mitt lilla post it system, för varje sak jag måste göra å komma ihåg skriver jag en liten post it lapp å sätter på mitt skrivbord å när jag gjort d som står på lappen slänger jag den å på d viset betar jag succesivt av allt jag måste göra varje dag å idag kom jag på mig själv att ha denna lapp kvar på mitt bord:
Då har d vart mycket å göra när en viktig påminnelse är att gå till förrådet å hämta fler lappar....
Dock en bra dag tycker jag som sedan avslutades hos päronen med kaffe, tv å allmänt mys =)

Matmässigt så har d varit en grym dag idag tycker jag =)
Gröt som vanligt för 4 poäng å sen kaffe under dagen för 3 poäng.
Lunchen blev en akutlösning då jag som sagt mådde lite si å så samt börjar skämmas för att jag går nästan varje dag till Coop å köper samma varje gång:
pizzasallad från igår, 2 grova mackor utan nånting på å VV svampsoppa som inte var den bästa jag smakat direkt.... Men men, gott ändå å d blev 8 poäng å sen middag på det som i all sin enkelhet blev:
lufttorkad skinka med lite ris å resterna av mangochutneyröran med lök å paprika för 12 poäng.
Nu ikväll kommer d förmodligen att bli lite choklad för 3 poäng också så jag landar på 30 poäng idag vilket känns riktigt bra med tanke på hur måndag å tisdag sett ut...

Motionsmässigt har d varit lite si å så men d har blitt en hel del spring å en hel del promenader då d var buss idag också. Känns lite som att d lär bli buss resten av veckan också men vi får se, jag ger mig inte, vill cykla så länge d går å kan itne släppa den underbara, gratis motion jag får från att cykla till å från jobb.
Dock fick jag ihop 3 AP idag i form av promenader så d känns skönt.

Totalt: 30 poäng
Motion: 3 AP
AP totalt: 10 st
Veckobonus kvar: 13 poäng

Farewell!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar