Summa sidvisningar

torsdag 31 maj 2012

Dag 496 (Dag 72)

Idag hade vi torsdag å dagen började med att jag fick tvinga upp mig sj trots jag va dötrött för å åka in till Hbg som en hemlis för Andreas, efter att ha flyttat fram hans larm så d larma strax innan jag kom hem igen sanbbt ut med jycken en snabbis så va jag i Hbg för å handla en överraskning:
ett nytt headset, bland d billigaste som fanns då vi har d tight med pengar, Andreas headset gick sönder igår nämligen å tack vare mina planer så hade han inte tid att åka iväg å köpa ett nytt själv så jag ville muntra upp honom genom att göra d åt honom så han kunde vakna med ett fungerande headset igen =)
Sen har d vart mys å gos i soffan med mitt lilla hjärta:

Gosvovve nr 1.... Har en förkärlek till kuddar samt mina favoritplatser....
Sen har d blitt handling inför veckan å en sväng om mina föräldrar så d har vart en skön dag å i morrn blir d också nice, IKEA står på dagordningen å då ska jag gå runt å drömma mig bort för jag fick presentkort på IKEA av mina päron inför vår flytt så vi kan köpa lite saker vi behöver så d ska bli kul å fönstershoppa lite =)

Matmässigt har d gått bra idag, började dagen med en latte i Hbg för 4 poäng å när jag kom hem sen så blev d frulle som va min gröt för 4 poäng.
Dagens lunch blev rester från gårdagen så i princip samma wok med nudlar å grönsaker blev d för 9 poäng å sen kom där en kopp kaffe för 1 poäng å som middag:
Stekt fläskytterfilé som var vitlök å örtmarinerad samt min mumsiga potatis- och morotskaka i ugn till det för 8 poäng å som avslutning på dagen blev d fluff med te:
detta blidde med mitt te 5 poäng å jag landar på 30 poäng å nyttjar 2 poäng från min veckobonus =)

Motionsmässigt har d inte vart en superdage precis, hade först tänkt mig ett pass vattengympa men avboka i sista minuten då jag hellre spenderade tid hos päronen å sen va tanken att ta 60 min PW men när jag kolla min stegräknare (plus klockan hann bli för mycket) så har jag faktiskt knatat strax över 12000 steg idag så det tycker jag får räknas även om det e vardagsmotion som jag normalt sett inte räknar så 2 AP fick d bli för idag ändå =)

Totalt: 30 poäng
Motion: 2 AP
AP totalt: 22 st
Veckobonus kvar: 27 poäng

Tjing tjing!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar