Summa sidvisningar

lördag 12 maj 2012

Dag 476 (Dag 52)

Idag var d fredag å d har blivit ett hewekes jobb med den förbanande rapporten där min scanner strula så jag fick skriva in allt för hand. Har en bilagejävel kvar som jag kommer ta på skolan på måndag för jag orkar inte skriva in den själv, den e låååång å liten text....
Annars har d vart en skön dag med ett positivt besked gällande jobbfronten å förhandlingarna skrider framåt vilket känns fantastiskt =)
Sen har jag skrivit under vårt kontrakt för nya lyan å postat det så nu e den officiellt vår å i allmänhet en bra dag trots jag haft mensvärk utav helvete till å från....
Tog formbild idag också:
tappat hela 35,4 kg nu å d känns helt underbart men samtidigt overkligt å detta TROTS mens..... Hmm undrar om kroppen kör ett sent aprilskämt på mig? Hoppas inte *hehe*
En riktigt härlig dag har d vart idag!

Matmässigt har d också vart en bra dag som började med min sedvanliga frulle på gröt å frukt för 4 poäng å sen blidde d 3 koppar kaffe för 3 poäng hos mina päron.
Hos päronen blev d dessutom en enklare lunch:
2 mackor med saltrulle å lite senap, mums å d hela blidde 9 poäng å väl hemma blev dagens middag:
Pasta med sparris, champisar å lufttorkad skinka, mumma å d hela blev 7 poäng å som kvällsmål blev d en kopp te med 1½ dl kvarg med mitt proteinpulver å lite hubba bubbar för 6 poäng å jag landar på 29 poäng å nyttjar ett poäng från min veckobonus.

Motionsmässigt har d inte blitt nåt alls..... Fick till en längre promenad för jycken men d va i lugnt tempo så inget som räknas tycker jag å tanken va å köra ett joggingpass ikväll men rapporten sög all tid å energi så ja.... Får bli lååååååång PW i morrn istället så 0 AP idag men lite småmotion e bättre än att sitta i soffan hela dagen =)

Totalt: 29 poäng
Motion: 0 AP
AP totalt: 8 st
Veckobonus kvar: 12 poäng

Tjenamoss!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar