Summa sidvisningar

onsdag 30 maj 2012

Dag 495 (Dag 71)

Då hade vi onsdag å dagen har vart grym från start till slut =) Började dagen med att hälsa lilla Shelby bus välkommen å sen har d vart massa hundmys å hundbus dagen lång:

Två lyckliga busungar =)
Sen blidde d lite slapp i soffan innan d va dags å tagga till å bege sig till Landskrona för dagens träning å väl där träffa jag fina Emma å hennes Niklas å en st okänd person som de satt å myste med på Speakers å nu har d vart deg i soffan på kvällskvisten.

Matmässigt har d vart en skön dag, börja med gröt å frukt för 4 poäng å sen blidde d lunch som va samma som igår kväll:
10 poäng för detta å ruskigt gott! Mos å kylling, kan inte bli fel å sen blidde d lite kaffe för 4 poäng å efter träning så blev d en middag i all sin enkelhet:
nudlar med grönsaker å räkor med en sås på lite balsamico å sweet chili, mycket gott å detta blev 6 poäng å nu ikväll blev d mitt goda kvargmellanmål med proteinpulver, frukt å te:
5 poäng för detta å jag landar på 29 poäng å nyttjar ett poäng från min veckobonus.

Träningsmässigt.... Ja du, jag blev svettig kan vi väl säga:

Fram å baksida.... Fy fan å detta e konsekvensen av kickboxning i 90 min =) Det var ett pass med fullt fokus på sparring (du slåss mot en motståndare, inga mitsar) Även fast d handlar om korta ronder på max 30 sekunder så e du helt slut! För du ska inte bara komma på vilka slag du ska slå utan du måste va på alerten mot den andre å vad de kommer slå å ja, jag fick på nöten ett par gånger men så går d då man glömmer garden å skydda sig *haha* ett par rejäla slag på både snoken å skallen samt magen men jag ger inte upp! Kul ändå trots att jag inte gillar sparring då jag inte har tekniken, innan jag får in tekniken e mitsar å säck roligare för jag kan ta min tid å verkligen få in rutinerna men men, kul å d hela avslutades med ett 20 min pass av kondition å styrka (fy fan!) MEN jag fixa 4 armhävningar på tårna på raken mot mina 1½ från sist så jag blev glad =)
Väl hemma blev d dusch å ja, det e nog dags å köpa nya benskydd då mina verkar "smälta"
Insidan såväl som utsidan är gummi/plastaktig film typå då mina benskydd är 10 år gamla så har denna "film" börjat lösas upp, smulas sönder å ja..... Dock lossna allt under dusch men hur kul e detta? Grymma blåsor under fötterna har jag också men jag kämpar vidare, jag SKA springa på fredag =) Nåja, dagens pass gav mig 12 AP så d känns grymt!

Totalt: 29 poäng
Träning: 12 AP
AP totalt: 20 st
Veckobonus kvar: 29 poäng

Kick and shout!





2 kommentarer:

  1. Börjar ta form ;)
    Vad är det för nudlar du kör? du har inte missat de kalorilösa finessnudlarna väl ?? ;) de är sjukt bra.

    SvaraRadera
  2. Tack =) Jag kör vanliga äggnudlar, fullkorn, jag har sett på Fitnessguru att de har fitnessnudlar men inte vågat mig på att prova än men nästa gång jag ska beställa där så ska jag testa =)

    SvaraRadera